Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Har nettopp gått gjennom min første MA, tidligere hatt 3 SA. Begynner jo å bli litt motløs i forhold til om det i det hele tatt er meningen at jeg skal bli mor...Jeg har jo ikke klart å bære fram noe ennå. Alderen er ikke akkurat på min side, men har ikke lyst til å gi opp ennå heller. Har to nedfrosne egg i Danmark som jeg håper å få brukt i vinter... Er født 070970. Håper noen kan gi meg et oppløftende svar, selv om jeg skjønner at det er vanskelig og sårbart å spå akkurat slike triste situasjoner.
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 3. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 3. november 2009 Noen som tør å spå...?
Gjest Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 heisann jeg skjønnr at du ikke har det så lett om dagen.. men har lagt noen kort på deg, og de er ganske så oppmuntrende. Jeg føler at du er veldig omgitt av kjærlighet om dagen... og det er bra!! men du har nok noen utfordirnger igjen, i forhold til å holde deg positiv, og bearbeie fortiden... men nå som du har bedt om hjelp, så må du være åpen til å motta hjelp! du får stadig beskjeder fra englene hva du bør gjøre for å løsne opp i evt blokkeringer. de kommuniserer gjenom dine drømmer, og tanker... jeg ser at du har et godt forhold, og jeg tror ikke det går så veldig lang tid før du blir gravid igjen!! vær åpen til å motta kjærlighet, Jeg tenker at du er gravid i løpet av 4-5 mnd senest!!! lykke til
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 4. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. november 2009 Hei Adine_håper Tusen takk for ditt svar. Det så jo oppløftende ut Her er det mye som stemmer - bortsett fra at jeg ikke er i et forhold - men bruker donor som far. Er riktignok omgitt av kjærlighet likevel - fra familie og venner. Jeg merker nå at jeg har et fantastisk nettverk rundt meg!!! Har en nær "venn" også - men vi er ikke kjærester...men hvem vet...? Som du kommenterer er det ting i fortiden min som trenger å bearbeides - og jeg har virkelig økt drømmeaktivitet for tiden, selv om det kan være vanskelig å tyde disse...Jeg har ingen erfaring i å tyde engler....er det noe spesielt jeg burde lese for å bli mer åpen??? Vil gjerne ha tips Jeg er ikke tvilende til slikt - bare svært uerfaren...
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 8. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2009 *Dytter* Jeg kan godt tåle noen flere spådommer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå