Gå til innhold

Har kommet i en skikkelig identitetskrise!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på å lage fylte paprika til middag en dag, men ops, er det for 70-talls og derfor harry? :o Hjelp meg da, jeg får jo prestasjonsangst når jeg leser at feinschmäckere som Anonym her ler av de som serverer is med bjørnebær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fylte paprika er in igjen, har du ikke fått med deg det?

Men hvis du vurderte salat med kinakål og ananas, så bør du skamme deg!

Skrevet

Ikke bruke oljedressing på salaten, det er såååå 2006.

Nei ikke lett dette, selv lurer jeg på hvilket årstall rekecoktailen er fra.....

Skrevet

hehe, høres veldig godt ut med fylte paprika :o) hadde ikke samboeren min vært så sinnsykt kresen, så hadde jeg laget det selv :o) Er glad i retro jeg ;o)

Skrevet

70-talls er greit hvis du er født på 70-tallet.

Skrevet

Haha, dødsbra :D

Nå fikk jeg lyst på fyllt paprika...

Skrevet

Skjønner din frustrasjon. Anonym slår meg helt ut av balanse med kommentarene sine innimellom og jeg blir deprimert i flere dager etterpå.

Skrevet

Nei dette takler jeg ikke særlig mye lenger.. :s

Skrevet

Åhhh.. det er jo SÅ retro, så da er det greit;)

Skrevet

Jeg håper ikke fødeåret sier så mye? Vil liksom ikke gå under kategorien; "Hockeysveis, ballongskjorte med diskokulemønster, knallrosa tights og hubba bubba i kjeften".

Skrevet

Eeeh.. Ikke jeg heller, for å være ærlig.

Skrevet

Til deg som lurte på rekecoctail: Rekecoctail er skikkelig 60talls, om du mener sånn i glass. Avokado med reker, derimot, er 70talls.

Men du er ikke skikkelig retro før du serverer klassikeren kabaret med reker! (50/60-talls.) Dissende, sjelvende grønnsaksblanding og reker i kjøttgelé, nam nam. Lurer på hvorfor det gikk av moten?

(Ok, jeg er matnerd og elsker gamle kokebøker, noe som jeg svært sjeldent får anledning til å slarve om. Tilgi meg!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...