fox`y Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg er ikke helt sikker i dag så jeg får spørre gutta når jeg henter de:)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Mannen skal ikke spise middag her i dag siden han kommer senere hjem, så jeg og eldste skal ha grillkylling med salat, dip og (hjelpes - midt i uka) chips til. Lillebror får "mormors lapskaus" eller tilsvarende >
mamma`n til nurk Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Vi skal ha pasta med hjemmelaget saus. Må prøve ut ny oppskrift:)
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Vesteraalens fiskeboller, mandelpotet, grønnsaker og bacon.
Verbena Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Her blir det hamburgere og chips!! Skrekk å gru midt i uka! men men.... vi dør nok ikke av det!
Knotten & lille persille Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Lapskaus på boks. Eldste skal på fotball så da må det gå kjapt idag. Giddalaus i det "fine" været.
solei Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Kinamat. Biff Shop Sue med jasminris. Hjemmelaget selvsagt!
Gjest Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Hjemlaga fiskekaker med potetmos og grønnsaker
TA 1980 Skrevet 3. november 2009 #12 Skrevet 3. november 2009 Kremet gulerot suppe med urte baquetter til.
nati, knotten & lille karamell Skrevet 3. november 2009 #13 Skrevet 3. november 2009 laks med rød pesto og permasanost på toppen, steikte poteter og gr. saker. gleder meg:) pannacotta til dessert. har skaffet meg ny kokebok, så slår litt på stortromma i dag.
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. november 2009 #14 Skrevet 3. november 2009 Noe så kjedelig som fullkornstagliatelle og kjøttdeig!
Mor til mine2 ♂ ♂ Skrevet 3. november 2009 #15 Skrevet 3. november 2009 Spaghetti med hjemmelagd kjøttsaus.
Alba44 Skrevet 3. november 2009 #16 Skrevet 3. november 2009 Fiskekaker, fullkornspasta, brun saus + div. grønnsaker.
Lille tripsi Skrevet 3. november 2009 #17 Skrevet 3. november 2009 Sjell med farseboller og grønnsaker i hvit saus
OsloMor Skrevet 3. november 2009 #18 Skrevet 3. november 2009 Bolognese med fullkornspasta, mannen som lager i dag.
Kjærlighet <3 Skrevet 3. november 2009 #19 Skrevet 3. november 2009 Fiskeboller i hvitsaus blir det her.. :-)
mamma >to gull Skrevet 3. november 2009 #20 Skrevet 3. november 2009 Her ble det kjøttdeig og spaghetti!
CMH Skrevet 3. november 2009 #21 Skrevet 3. november 2009 Litt seint ute da men, har drukket et halvs glass smoothie og en nutrilett sjokolade.. Skal spise litt taco senere, eller salat.
TurboPrinsessen:-) Skrevet 3. november 2009 #22 Skrevet 3. november 2009 i dag hadde vi torskefilet marinert i sitron og paprika.. ( findus sin) Rullet det i litt mel med salt og pepper før jeg stekte det på pannen. Poteter og gulerøtter til.. Kjempegodt og snuppa slukte det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå