PogT med septemberprins :o) Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Noen som har behandlet babyen sin for kolikk i Hadelandsområdet? Hvor var dere og hvordan var resultatet?
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Hei. Jeg anbefaler deg forresten å gå til en manuell terapaut. Jeg vet om en skikkelig flink en, men han holder til i Oslo sentrum.
lavendelblomst Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Mange som driver med fotosoneterapi her, det kan du kanskje teste ut? Har ingen erfaring selv, men det funket på samboeren min når han var liten.
PogT med septemberprins :o) Skrevet 3. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2009 Ja lurer litt på om jeg skal ta turen til en av dem, ellers finnes det ikke manuell terapeuter i nærheten desverre.
lavendelblomst Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Du har jo alternativ sentret i brandbu.. Eller er ganske mange andre i brandbu. Skulle tro alle som driver med alternativ behandling bor der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå