nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Noen som har arrangert det før? Noen gode tips? Så over til saken... Rundt her er det bare dyre steder å leie, evt idrettslaghus uten juletre og sånn. Ville dere kommet hvis det ble arrangert et lite stykke unna? 13 minutter med bil. Men det ligger ikke på samme tbanerute som vi hører til, så skal man ta banen vil det evt ta 45 min...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Kan dere ikke ha det i bhg da?
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 er ikke sikkert jeg hadde orka rett og slett... men alt for barna...puh
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 3. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2009 Da vil alle bli splittet på forskjellige avdelinger for mat og kaker, og det vil ikke være plass til å gå rundt juletreet. Tror heller ikke barnehagen gidder å ha juletre i midten av januar... ;o) Så jeg har vært innom den tanken.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Ok her arrangerer vi det hvert år i bhg. men så har de også plass til å ha juletre og alle samlet i et rom. I bhg til Knerten bruker de kunstig juletre pga allergi og det går strålende å ha treet stående til etter nyttår:-) Men over til spørsmålet ditt igjen, tror du ikke de fleste vil kjøre på en sånn dag uansett. Barna er jo i finklær mener jeg:-)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 3. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2009 Jeg ville kjørt uansett. Men tenker på de der f.eks ingen av foreldrene har lappen/ evt bil. Vet jo ikke om det er tilfelle, men det er jo dumt om de ville følt seg utenfor... Tror ikke det har vært juletrefest i barnehagen før, så det er ingen tradisjoner på det... Men hadde vært koselig å ha det likevel )
Sabina og gjengen Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Da er det ikke sikkert at vi hadde kommet oss dit, jeg har ikke lappen og min kjære jobber ganske mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå