Gå til innhold

Noen andre med rare graviditetsdrømmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forrige natt drømte jeg at jeg var helt fortvilet fordi jeg ikke visste hvem faren til barnet var.

I natt så drømte jeg at jeg skulle føde, og så var samboeren på plass ved siden av meg, men så kommer ungen, og jeg skriker til samboer at han må hente jordmor, men han reagerer ikke i det hele tatt, og i mellomtiden så kommer det en kjempebaby ut som likner mer på et romvesen enn en baby... Bra at det bare er drømmer sier jeg nå:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømmer masse rart jeg og! Har gjort det lenge nå, godt det bare er drømmer... heheh.

Skrevet

Har drømt rare drømmer i flere måneder, av og til er det som å være på kino, men jeg tror i drømme at alt er virkelig. Av og til går det noen minutter etter oppvåkningen før jeg forstår at det slett ikke var virkelig! :-)

Skrevet

Har alltid drømt som om det skulle vært en film. Men har flere rare drømmer nå. Det værste jeg drømte var at jeg måtte beskytte han lille mot styggen sjøl! Og da jeg skulle føde, var det trilling gutter...Var helt gjennom våt av svette da jeg våknet. Ikke søren om styggen skulle få mine gutter!

Drømmer også mye at jeg ikke får tak i samboeren min når jeg trenger han. Enten så husker jeg ikke mob.nr. eller det blir feil når jeg taster rett nr. Er sikkelig frustrerende!

Skrevet

Jeg drømte at jeg hadde fått babyen, og så skulle han få pumpet melk på flaske, så sølte jeg alt sammen ut, og så var jeg helt frustrert for jeg hadde ikke mer melk. Etter det fant jeg han ikke, jeg hørte gråten, men ingen baby...glad det var en drøm..hehe:-)

Skrevet

Jeg har bare sexdrømmer for tida jeg! Blir litt flau av å tenke på det, men det er sex, sex, sex i bøtter og spann!

Flere som er der?

Skrevet

jeg drømte at min kjære var utro og da jeg tok det opp en morgen, var han så sur at han stakk. I det jeg våknet fra drømmen, tok jeg tak i tlf og ringhte min kjære og skjelte han ut!!! han stakkar forsto jo INGENTINNG, etter ett minutt ellert to med grining og kjefting fra meg forsto jeg det var en drøm og ble så lei meg for at jeg hadde ringt å kjeftet på han at jeg bare gråt enda mer. hehehehe. griner for alt for tiden. Men sex, ja jammen drømmer jeg om det, og helt syke sex drømmer. sexlivet er også veeeldig bra:-) ettersom jeg er gravid og kjeøpekvalm og trøtt.

Skrevet

Jeg har også begynt å drømme lange rare drømmer. Føles noen ganger som om de varer hele natten! Husker sjelden hva det handler om, men idet jeg våkner er jeg noen ganger helt forvirra fordi de "henger igjen"

Skrevet

Drømte for et par netter siden at det var sommer, at jeg var i sentrum her jeg bor og ble jaget av en svææær krokodille! Den kom seg nesten overalt, og man måtte flykte på hustak for at den ikke skulle få tak i oss, hehe..

Skrevet

Drømmer at mannen min dør...hver natt. ganske slitsomt.

Skrevet

Ja, en masse rare drømmer her i gården for tiden og. Husker ikke så mange nå, men en husker jeg spesielt. Jeg drømte at jeg fikk ungen, og at det ble en jente. Men hun hadde alle tennene sine fra hun ble født, og i tillegg klarte hun å holde hodet sitt oppe selv helt fra fødselen. Hun så egentlig mer ut som en 1-åring idet hun kom ut.

Skrevet

Jeg har hadd masse rare drømmer helt siden jeg ble gravid. Mange sex drømmer (kanskje fordi vi ikke har hadd sex så ofte siden da siden jeg har vært så mye kvalm og spydd masse).Husker ikke alltid detaljer, men sitter igjen med en følelse av what the..? Merkeligt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...