*SmurfeMamma* Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 tiden går jo utrolig fort.... nesten så jeg ikke rekker å følge med i svingene denne gangen... hehe;=) og i kveld skal jeg ta svine vaksinen... godt å få det gjort...
Lilleleen Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Ja, det går kjempefort. Jeg har 99 dager igjen, og håper resten av svangerskapet går like fort som de siste ukene ) Spennende å se hvem av oss som får først:o) Jeg venter også gutt forresten )
trøndøl Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 100 dager igjen jeg også! Høres mye ut, men det går så fort. I tillegg har vi advent og jul/nyttår i ventetiden så det blir ikke mye tid til å sitte å telle dager :-) Jeg tok vaksinen for en uke siden og har ikke hatt bivirkninger, bortsett fra øm og stiv muskel.
zarabi Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Jeg har også 100 dager igjen i dag. Jeg er førstegangs og synes det har gått så utrolig sakte, har telt uker og dager. Men nå syntes jeg plutselig det gikk litt fort:) Bare 14 stakkars uker til å ordne med innkjøp av utstyr, he he. Og så koser jeg meg så med å være gravid at jeg er litt redd jeg kommer til å savne det ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå