AussieAnette Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Landlord sine våtservietter er jo tusen ganger bedre enn f. natusan eller libero sine. Også så mye billigere da..
It's all about me Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Og aller billigst og best er Mesoft fra apoteket.
AussieAnette Skrevet 3. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2009 Jeg kjøpte mesoft for å vaske navlen i starten. Men har ikke tenkt på å bruke det. Bruker du bare vann, eller noe såpe/olje? Husker ikke hva mesoft kosta jeg for å være ærlig. Er det så billig altså?
Rampongi Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 en pakke med 100 mesoft koster vel mellom 12.20 kr. Jeg vasker min lille tuppe med mesoft ved hvert stell, men dette er jo ikke våtservietter da, så man trenger vann skal kjøpe inn vaskekluter nå tenkte jeg, siden hun er blitt litt større nå og det forurenser jo ikke like mye som engangs.
PogT med septemberprins :o) Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 hvor koster det så lite? På de apotekene jeg har vært koster det fra 20-25. Ei pakke holder til ca 35-40 bleier her i huset.
Gjest Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Holder meg også til mesoft og coop sine våtservietter. Best i test, tykke og myke og svanemarket. Uten parfyme. Bruker de kun om vi er ute på tur eller om vi trenger en kjapp vask av hendene.
It's all about me Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Fukter de bare i rent vann fra springen ja. Brukte olje på i starten, men fant fort ut at detvar ikke nødvendig i det heletatt. Når jeg skal bort fukter jeg en liten bunke og legger de i en zip-lock pose.
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Vi brukte Mesoft det første året, så gikk vi over til vaskekluter. Bruker alltid bare vann.
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 3. november 2009 #11 Skrevet 3. november 2009 er vel ikke prisen som har noe å si. Det som er viktig er jo hva som er bra for barnet! Der er det ingen som slår Änglamark fra coop.
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. november 2009 #12 Skrevet 3. november 2009 Temmelig sikker på at Mesoft slår Änglamark.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 3. november 2009 #13 Skrevet 3. november 2009 Her bruker vi Mesoft til bleieskift og Landlord våtservietter på kjøkkenet. Veldig bra ja=) Mesoft koster forresten 25 kr per pakke.
-carina- Skrevet 3. november 2009 #14 Skrevet 3. november 2009 Jeg anbefaler Ica/Rimi sine papirservietter... Trenger vann til da, så bruker våtservietter på tur. )
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 3. november 2009 #15 Skrevet 3. november 2009 hehehe ja selvfølgelig ;-) Men sånn når man ikke har vann tilgjengelig så er nok anglamark best. Jeg liker de godt!
AussieAnette Skrevet 3. november 2009 Forfatter #16 Skrevet 3. november 2009 Ja Rimi sine papirservietter er supre. Våtserviettene til landlord med 100 stk koster forresten 16 kr pakka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå