Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg er litt skeptisk til bim-treff og barselgrupper og slikt, da jeg i utgangspunktet har nok venner. Men jeg har ikke noen venner som er gravide akkurat nå, så jeg tenker at det kunne være greit å være med i en barselgruppe når ungen er født, sånn at hun får treffe jevnaldrende. Samtidig er jeg litt skeptisk til å treffe ukjente jenter i alle aldre som kanskje ikke har annet til felles enn at de venter barn omtrent samtidig. Er det noen som vil dele positive og eventuelle negative erfaringer med slike treff?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Jeg ble med på bim treff når jeg var gravid og har ikke angret et sekund . Vi ble 10 jenter som fulgte hverandere fra vi var ca 4 mnd på vei og til i dag .Nå er barna våres 2 1/2 år og er gode venner . Vi har vært i bursdager til hverandre ,hatt julebord (Bare mammaene),bakt pepperkaker sammen osv .Det er kjempe koselig.
Lilleleen Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 har vært på ett par bim-treff og syntes det er kjempekoselig ) Har også en del venner både med og uten barn,og har gått gravid sammen med ei veldig god venninne, men hun fikk nå, jeg får om 3 mnd ) Jeg syntes det er kjempespennede å bli kjent med nye mennesker, noen passer kjemien med, andre ikke. Men er jo bare å prate med de man har noe til felles med. Er det mange som kommer, så er det vanskelig å snakke med alle. Men det siste bim treffet jeg var på, så var vi fem stk. Vi pratet om masse som ikke hadde med graviditet og barn og gjøre også) Får jeg nye venner er det bare en bonus!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå