Gå til innhold

neon med erfaring med en slow cooker?

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

JEg har faatt en fra 80 tallet fra mine kjaere svigers.. og siden de aldri har brukt den, saa skal jeg proeve meg paa middag i den. Jeg vet at jeg kan google masse oppskrifter, men lurer paa om dere har noen oppskrifter til biffgryte eller noe som dere Vet smaker godt

takk for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1) Hva er det?

2) Sånn som jeg har? (om du har sett den?)

3) Finnes det bare i Spania?

Briten min lager stew, da har han oppi en eller to kartonger med "Caldo de ternera La Gallina" eller andre merker, gulrøtter, blomkål, brokkoli, mais, løk som jeg plukker vekk, også "carne de estofado" som kokes oppi der en stund.

Gjest Lykkeliten2
Skrevet

har ikke sett din..:) Men det hoeres likt ut, det er et kokeapparat man plugger inn i veggen og putter ingrediensene oppi og setter lokk paa og lar det lage seg selv i 5-6-7 timer, man tar av lokket og haaper det smaker greit og ikke minst er ferdig.

Jeg har proevd meg paa selvkomponert gryte naa jeg.. brunet litt biffkjoett (estofada, ikke saa veldig pent egentlig, beregnet paa lang koking) og puttet i slow cookeren, gulrot, stangselleri, purre, potet og squash og litt roedvin og kjoettkraft og en boks hakkete tomater og et laubaerblad.. haaper det blir godt da :) men det kommer jo til aa smake veldig likt.. hadde vaert fint med litt mer inspirerende smaker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...