Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg har veldig lavt blodtrykk og utrolig dårlig immunforsvar. Hatt 3 forkjølelser/ kroppsverk siden 15 august. Har lavt jern i kroppen og er svimmel/kvelm hver dag. Jeg har aldri vært så mye sjuk som i høst... Er jeg i noen form for risikogruppe pga blodtrykk og immunforsvar? Cilie
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Hvis du har dårlig immunforsvar er du mest sannsynlig under risikogruppa. Men er jo bare å ringe legen å høre da .
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Har prøvd å ringe legen, jeg kommer ikke igjennom, holder på å bli småsprø, jeg er redd for å bli smittet og vil helst bure meg inne hjemme til jeg får tatt vaksine, men det kan jo ta lang tid Prøver å ringe legen ennå, men kommer kun til svarer, det er vanligvis veldig veldig vanskelig å komme igjnneom hos han, men etter svinepine brøt ut kraftig nå i høst og vaksina kom på markedet er det håpløst... Har sitti i tlf nesten to dag nå.... AAargh... HI
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Tror ikke du er i risikogruppen om du ikke har noen diagnose. Selv har jeg også lavt blodtrykk og et forholdsvis dårlig imunforsvar pga. langvarig fysisk sykdom. Men jeg er ikke i risikogruppen altså,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå