Gå til innhold

Hva lønner jeg en barnevakt ?

Anbefalte innlegg

Gjest leelu25 stolt 2-barnsmor :)
Skrevet

Jeg har ikke ide, skal i "bli-kjent" møte med ei som virker som en fantastisk jente til å sitte barnevakt for våre to barn. En gutt som blir tre i desember og ei jente på 7 mnd.

Begge barna har vært ekstremt snille og rolige og ... tro det eller ei....sovet hele natta siden fødsel uten nattmat.... så vi har nok vært ekstremt heldige der. Derfor vil vi nå ansette ei som kan være fast barnevakt hjemme hos oss kanskje en kveld i uka så vi får tid til å være kjærester også, noe vi nesten ikke har hatt tid til på tre år... :)

Barna legger seg veldig tidlig. Minste legger seg 18.30 og største legger seg kl. 19. Så det er snakk om et par timer etter de har lagt seg.

Hva er det normalt at timelønnen ligger på? Føler meg heelt grønn jeg.

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu26 stolt 2-barnsmor :)
Skrevet

ser at det er lenge siden jeg har vært på bim, dib... jeg ble 26 i april. så må bare teste nye nicket :)

Skrevet

Hvor gammel er jenta?!

Hvor ofte har du tenkt det?

Om jenta er under 18år å det er snakk om 1kveld pr. uke ca 2-3timer per gang, så ville jeg gitt 200-250kr pr gang. Noen ganger er det kanskje flere timer dere trenger barnevakt og andre kortere, da vi det jo gå opp i opp.

800-1000kr er jo ganske mye lommepenger sånn egentlig om man ikke betaler for å bo og for mat! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...