Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 3. november 2009 #26 Skrevet 3. november 2009 Jeg er 31år og har to gutter på 2,5år og en på 4,5år og venter gutt nr3 25mars;-)
Tabitha Skrevet 3. november 2009 #28 Skrevet 3. november 2009 Jeg er 35 år og venter den første. Litt sent ute :-p - Terminen er i mars.
konrad sin mamma Skrevet 3. november 2009 #29 Skrevet 3. november 2009 19 år, blir 20 år før førstemann kommer i februar:)
twoboys & a girl Skrevet 4. november 2009 #30 Skrevet 4. november 2009 Jeg er 31 år, gift g venter barn nr tre i mai. To gutter, 7 år og 2 år.
Tobarnsmor:) Skrevet 4. november 2009 #31 Skrevet 4. november 2009 jeg fylte 20 år i mai;) har en liten jente på 1 år og 2 mnder;) venter neste mann i mai-2010;)
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 4. november 2009 #32 Skrevet 4. november 2009 jeg er 25 år, gift og venter barn nr 3 i midten av februar. har to gutter fra før. en på 3 år, og en på 1 år så det blir tre tette her hos oss kunne ikke se kjønnet på h*n som kommer i februar på ord ul, men skal tilbake i morgen 25+3.. håper å få se kjønnet da ;-)
3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 4. november 2009 #33 Skrevet 4. november 2009 Jeg er 33 år og venter nr 3.
DK+2 Skrevet 4. november 2009 #34 Skrevet 4. november 2009 24 år, gift, sønn på 2,5 år, venter nr.2 -04.04.2010-
<3Miinsiin<3 Skrevet 4. november 2009 #36 Skrevet 4. november 2009 25 å vente nr 2, har ein liten prins på 18 mnd fra før =)
Gjest Skrevet 4. november 2009 #37 Skrevet 4. november 2009 22 år og har termin 12 mars :-) Første barnet mitt og venter en liten jente <3
pobbles Skrevet 4. november 2009 #38 Skrevet 4. november 2009 Er 29 år og dette er förstemann Endelig funnet drömmemannen og giftet oss, men det tok noen år!
pobbles Skrevet 4. november 2009 #39 Skrevet 4. november 2009 Jeg håper jeg får 3-4 barn, men er det slik at det kan kombineres med full jobb da?? Er 29 år så får vel skynde meg !! Men selvfölgelig er også veldig glad for å få 1 barn, bare alt går greit så er det også helt fantastisk, gleder meg sånn til lillegutt/jenta kommer!
Gjest Skrevet 4. november 2009 #40 Skrevet 4. november 2009 21 år her :-) førstegangs fødende, og tvilling graviditet.. termin er satt til 17 april :-D
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 4. november 2009 #41 Skrevet 4. november 2009 Heisann Jeg blir 29 år om en mnd og har jente på 9 år, gutt på 6 år og jente på 3 år... Venter nr 4 i mars... Fikk nr 1 som 19 åring, 2 som 22 åring og 3 som 25 åring Hadde en SA da jeg var 26 åring..
Luthien1 Skrevet 4. november 2009 #42 Skrevet 4. november 2009 30 og venter på nummer en. Kommer til å være 31 når den kommer i mai
HippieChic Skrevet 4. november 2009 #43 Skrevet 4. november 2009 Jeg var 23 år da første mann ble født(en gutt) og er 30 når nr2 blir født i mars.. Og det tror vi er en jente.. <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå