Gjest Moave Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Vet noen om nettsider hvor man kan bestille julekort med eget bilde i en ferdig mal som er helt enkel og stilren? Jeg har kikket både på Elitefoto og Japan photo, og jeg synes det blir for mye dill på dem. Takknemlig for tips!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Jeg fikk akkurat mine inn i brevsprekken nå! Kjempe fine og bra pris! Best fra http://eurofoto.no/
Gjest Moave Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Takk! De var flotte, men ganske dyre. Tar gjerne imot tips hvis det er noen som vet om billigere alternativer.
Gjest Moave Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Svaret var ment til førstegangsmamma, jeg skal sjekke ut eurofoto nå :-)
Gjest Moave Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Eurofoto hadde i alle fall ett jeg kan tenke meg. Takk for tipset!
Prinsesse Gidderikke! Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Jeg bestilte fra Fotoknutsen. jeg er veldig fornøyd med mine. De har et veldig bredt utvalg av julekort.
Gjest Moave Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Tusen takk for tips, morgenfugl og bøllefrø. Må løpe nå, så jeg skal se nærmere på disse i kveld.
Gjest Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 Bruker å bestile på nfoto.no og er kjempe fornøyd blir samme iår og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå