Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 De av dere som driver med håndarbeid, synes dere det er helt ok hvis venninner spør om de kan få låne mønsteret og lage lik selv? Er det et kompliment, eller er det kjipt?
Gjest Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Det kjem litt an på, er det eit mønster som eg har laga sjølv så liker eg det ikkje. Eg blir jo glad for eg tar det som eit kompliment, men synest dei kan betale for eit mønster eg har brukt titalls timar på å lage. Når det kjem til mønsterheftar og slikt så kjem det an på kva det er. Er det ein kjole eg har strikka og ho vil strikke han i akkurat samme farger og slikt, så synest eg det er litt kjipt. Då vil eg prøve å få ho til å strikke han i andre fargar. Ellers synest eg det meste er greit. Om du har strikka ein genser i akkurat samme fargene som er i mønsteret så er det jo ikkje herming akkurat.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Jeg deler gladelig mine oppskrifter med venner og andre på nett. Ikke noe problem. Jeg er bare glad de også vil drive med det samme som meg. Jeg syns det er rart at man ikke vil dele slikt med andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå