Gå til innhold

Ser ikke ut i ansiktet, kviser kviser kviser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli fortvilet, ansiktet mitt er helt ødelagt av KVISER. Noen blir til svære byller. Helt forferdelig. Har røde vonde flekker over alt. Dette begynte i uke 8 og har bare utviklet seg til mer og mer. Er det fler der ute, eller noen som har noen gode råd på hvordan jeg kan begrense?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også problem med dette.. men startet lenge før jeg ble gravid, dog litt verre nå. Gått på MD formulations nå i over to måneder uten resultater.. Når lønninga kommer skal jeg gå til hudpleier å få tatt en hudanalyse slik at jeg får produkter beregnet på min hud. Tidligere har jeg bare tippet selv på hudtypen og bestilt produkter over nett.. Har lest dette er en vanlig feil mange gjør og at man ofte bommer på sin egen hudtype, og dermed kjøper feil produkter som ikke gir effekt..

Skrevet

Vil også legge til at jeg vet så sinnsykt godt hvordan du har det.. dette er noe man går å tenker på hele tiden og det ødelegger virkelig selvbildet. Jeg har alltid følt jeg i utgangspunktet er en pen jente, men disse kvisene ødelegger virkelig for meg..

Skrevet

Jeg hadde slike problemer før jeg ble gravid og gikk til hudlege for å få best mulig oppfølging. Fikk anbefalt hudpleieprodukter som passet til min hud. Slike store byller som du snakker om, er sannsynligvis hormonellt! (spesielt hvis du ikke har hatt det tidligere). Fikk også tips om å kutte ut/kutte ned på melkeprodukter, da dette har vist seg å forverre problemene. Og sist men ikke minst, IKKE KLEM PÅ KVISENE! Vet det er vanskelig, men jeg lover deg at det er mye bedre å la være :)

Lykke til!

Skrevet

tee tree serien fra body shop (www.bodyshop.com) å dr.scotts hudvann fra apotetet.. dette redder mitt ansikt =)

Skrevet

Jeg hadde det samme på ryggen da jeg var gravid med nr.1. Gikk ikke bort før jeg fikk en antibiotika kur.. (etter at jeg hade født). Vet hvordan du har det! Jeg kunne jo gjemme ryggen da, men badet ikke og gikk ikke i singlet hele sommeren. Heldigvis ble det helt borte og fikk ikke arr som jeg trodde jeg skulle få.

Legen sa det var hormonelt og ingenting å gjøre mens jeg var gravid.

Har ikke fått det denne gangen..enda. Håper jeg slipper, var vondt og ekkelt.. Rensprodukter hjelper ikke hbvis det er hormonelt..

Skrevet

Veit hvordan du har det. Jeg har alltid vært plaget meg litt kviser, men det er ingenting i forhold til hva jeg har nå. Har også fått endel på ryggen/brystet. Jeg føler meg så utrolig stygg. Har ikke lyst til å vise meg forran kjæresten engang uten å ha på foundation først. Har prøvd alle mulige slags renseprodukter uten at det hjelper.

Skrevet

Jeg har også fått mye kviser i svangerskapet!!! I starten en del i pannen, og nå rundt munnen... Men det er mer som blemmer, ikke "vanlige" kviser.

Har nesten slått meg til ro m at det bare er sånn nå...

Man kan bruke mye kremer, og det betyr helt klart mye at det ikke er noe m eks feil oljer (mineralolje? husker ikke helt) som tetter porene.

MEN det viktigste er faktisk hva man spiser, og sånt som melkeprodukter og gluten kan gi økte hudproblemer. Og ikke minst sukker!

Og nå påvirker også hormonene oss ganske så mye...

Jeg har kjøpt en god dekkstift og satser på at det gir seg etter fødsel

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...