Gå til innhold

Har du tid et lite øyeblikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Det har sikkert vært (og ER?) en hel haug med Toyota-tråder her i det siste, men jeg prøver likevel. Jeg har ei venninne som virkelig fortjener å vinne en av disse bilene (hun deltar i Toyota Urban Cruiser-delen av konkurransen). Jeg hadde satt veldig stor pris på om du kunne tatt deg tid til å lese historien og gi henne din anbefaling. :) På forhånd takk til dere som vil!

http://www.vinnentoyota.no/?CID=2830

Stor klem fra Gullemor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da fikk hun min stemme...får håpe de vinner en av bilene :o)

Skrevet

Har aldri hørt om noe Toyotaopplegg før, men nå har de iallefall fått både en stemme og en tåre fra (gravide og hormonelle) meg.

Kan man stemme flere ganger fra samme pc?

Skrevet

Tusen takk for stemme! :-)

Nei, man kan ikke stemme flere ganger fra samme ip-adresse, så hiv deg på alle pc'er du ser! ;o) Hehe!

Takk igjen! Og lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

Just for the record, før jeg evt. får flere ufine meldinger (som jeg har fått en av på skravlesiden): Dette er da ang. Toyotakonkurransen, og jeg beklager til alle som er drittlei mas om dette. MEN, min venninne har en temmelig sterk historie, og jeg ønsker så inderlig at hun skal vinne, at jeg gir jevnt over blaffen i om noen syns det blir masete! :-o

Igjen: På forhånd takk til dere som ønsker å hjelpe - og, husk; det er helt frivillig! ;o)

Skrevet

Jeg trykker på "gi din anbefaling", men det skjer ikke noe:(

Skrevet

Sikker? Prøv igjen. Får du da beskjed om at du har gitt din anbefaling, er det i orden. Hvis ikke, se på antall anbefalinger de HAR fått og se om det hjelper hvis DU trykker da..... ;o)

Uansett; takk for at du prøver! :-D

Skrevet

ååå som de fortjener det.. en opptur akkurat i denne fasen av livet :) kjenner jeg har store problemer med klumpen i halsen nå.. stemme er sendt..

Skrevet

Takk for det!

Jepp, de fortjener det veldig. Det er det nok mange andre som gjør også, så klart, men jeg hååååper så inderlig at venninna mi og familien kan få denne bilen. :-)

Takk til alle som stemmer!

Skrevet

så trist historie. dere har fått min stemme.

Skrevet

Jeg er anonym nr 1. Prøvde nå å stemme fra en annen pc (i huset), men fikk det ikke til. Kunne ikke trykke på noen stemmeknapp, bare en det sto "Jeg liker denne historien" på...

Har jeg gjort noe feil eller går det kanskje ikke med flere pc'er innen samme husstand?

Skrevet

Har ikke peiling, Anonym nr. 1.

Men, takk skal du ha! :-D

Skrevet

Nå har jeg stemt. Men går det an å se hvordan de ligger an? Fant det ikke noe sted.

Skrevet

Nå har jeg stemt også, pleier egentlig ikke å gjøre det. Men jeg syns de virkelig fortjente det at jeg la det ut på facebook til mine venner. Og jeg skal be alle 20 i klassen og stemme (og hvis ikke de vil kan jeg likevel gå in på 20pcer å stemme^^)

Skrevet

Anonym nr 1: Nå har jeg vært inne på konkurransesidene, og jeg ser at de har gjort om litt der inne. Nå står det ikke lenger "Gi din anbefaling", men "Jeg liker denne historien", som du skrev. Så, da er det den du skal trykke på! :)

>.< SnubleKjeks >.<: Tusen takk for stemme! Og takk for at du prøver å få klassen din og facebookvennene dine til å stemme! Så utrolig snill du er! Stor klem. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...