Gullemor Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Hei! Det har sikkert vært (og ER?) en hel haug med Toyota-tråder her i det siste, men jeg prøver likevel. Jeg har ei venninne som virkelig fortjener å vinne en av disse bilene (hun deltar i Toyota Urban Cruiser-delen av konkurransen). Jeg hadde satt veldig stor pris på om du kunne tatt deg tid til å lese historien og gi henne din anbefaling. På forhånd takk til dere som vil! http://www.vinnentoyota.no/?CID=2830 Stor klem fra Gullemor.
Mammaen til Isak Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Beklager men min stemme har gått til noen andre!
Gullemor Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2009 Stem på min venninne OGSÅ, da vel! ;o) Hehe!
Gullemor Skrevet 3. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2009 Eller går ikke det, kanskje? :-o
Mom2Two Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Drittlei disse "#(/%#("/%(" Toyotainnleggtene, og stemmer ikke på noen. Kunne du ikke sagt i overskriften hva det gjaldt, så sparer man seg bryet med å åpne innlegget? Tror ikke det er bare jeg som er lei..
Gullemor Skrevet 3. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2009 Mom2Two: Innlegg til deg på skravlesiden!
Gullemor Skrevet 3. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2009 Noen flere som vil gi sin anbefaling, da?
thea - M har gull i gulping Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 Jeg har stemt! Stakkars venninnen din da:( Utrolig koslig at du vil hjelpe venninnen din! Har du posta på FB feks? Mange stemmer å hente der:)
TurboPrinsessen:-) Skrevet 3. november 2009 #11 Skrevet 3. november 2009 Uff så leit.. jeg har gitt min anbefaling:-)
Gullemor Skrevet 3. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 3. november 2009 Tusen takk, jenter! :-) Setter stor pris på det!!! Jepp, har lagt ut linken på FB også.
noLadyjustME Skrevet 3. november 2009 #15 Skrevet 3. november 2009 de har også fått min stemme, håper de vinner!
Klar Som Et Egg Skrevet 3. november 2009 #16 Skrevet 3. november 2009 Hei Gullemor :-) Fint at du prøver å sanke stemmer til din venninne. Har stemt på henne. Jeg prøver også å hjelpe min venninne å få noen stemmer, så hvis du vil så kan du jo lese hennes historie og stemme på henne også :-) Hun fortjener også å vinne denne bilen! Linken: http://www.vinnentoyota.no/?CID=4810
Tøysetipp Skrevet 3. november 2009 #17 Skrevet 3. november 2009 Jeg må bare få si det. Jeg misliker slike konkurranser. Det har vært innlegg tidligere her om vi ikke unnet barnet til vedkommende en sikker bil. Jeg unner virkelig alle som har hatt det tøft en opptur og glede til livet. Men, å 'bruke' det for å vinne til seg goder synes jeg ikke noe om.
Klar Som Et Egg Skrevet 3. november 2009 #18 Skrevet 3. november 2009 så nå at det er samme bil de vil ha, jaja.. da har jeg stemt på begge to da.. begge to fortjener jo de stemmene de kan få!
Gullemor Skrevet 3. november 2009 Forfatter #19 Skrevet 3. november 2009 Klar Som Et Egg: *gråte for lille Hayley* Dere har fått min stemme! Og takk for at "vi" fikk din. -------------------------------------------------------------- Bare så dumt det var samme bilen.... Det er jo fire andre biler i konkurransen, mener jeg! :-o Hehe! De konkurrerer jo faktisk mot hverandre og nå har vi begge to gitt dem hver vår stemme... ;o)
Gullemor Skrevet 3. november 2009 Forfatter #20 Skrevet 3. november 2009 Tøysetipp: Du er i din fulle rett til å mene det, og det respekterer jeg. Det kunne aldri falt meg inn å anklage noen her inne for ikke å unne min venninne å vinne bilen (skjønner at du ikke snakket om MEG der, altså, bare for å ha det på det rene!). Jeg tror de fleste er enige i at de fortjener bilen, MEN det er det jo så klart mange andre som også gjør. JEG personlig hjelper min venninne for at jeg ønsker at hun skal vinne. Det er min venninne selv som har lagt ut historien og valgt å dele det og fortelle om sitt privatliv og sin vonde historie på nettet. Det vil si at mange personer vil komme til å se det uansett. Om jeg hjelper til så ENDA FLERE ser det, vil det jo bety at hun kan få flere stemmer. Noe som er bra for dem. Og, det hadde vært sååå opptur for dem i denne vonde tida å få noe å glede seg over. Men, så klart, Tøysetipp, jeg skjønner hva du mener, og du må selv velge om du stemmer eller ei. Nå var du uansett med å dytte opp tråden, noe jeg velger å takke deg for. :-)
mayaya Skrevet 3. november 2009 #21 Skrevet 3. november 2009 Du er gulle god, Gullemor! Jeg har stemt på henne, jeg
Gullemor Skrevet 3. november 2009 Forfatter #24 Skrevet 3. november 2009 Takk for det, Mamsen & lillegutt!
Tøysetipp Skrevet 3. november 2009 #25 Skrevet 3. november 2009 Kjenner at jeg er litt delt, nettopp fordi jeg unner slike mennesker å få alt godt de kan få. - Og det er en fin gest av deg som venn og ville hjelpe dem i å oppnå det:-) Har fått mange slike mailer-/og hendvendelser fra venner og bekjente og venner fra facebook om jeg ikke unner dem det. Så tenker jeg hvem skal man velge. Jeg unner _alle_ mine venner rikdom og lykke, men når jeg får slike hendvendelser så er jeg som sagt delt. Noen fortjener en påskjønnelse mer enn andre, og jeg synes jo at de virkelig fortjener det. Dessuten virker du som en veldig god venn, og jeg fikk litt dårlig samvittighet når jeg leste svaret ditt til meg. Regnet med å bli slaktet, men det er altså min ærlige oppfatning. Uansett, så skal jeg gi dem en stemme. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå