to+to er fire Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Gruer meg til å ta med 3åringen min... Han er ikke akkurat fan av smerte...:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Er visst som alle andre sprøyter. Mannen min tok den i går og var veldig øm i armen i dag. Vil tippe at en 3 åring kanskje vil gråte.
Gjest Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Ungene her synes ikke den var vond. Ho mor med litt sprøyteskrekk snes den var litt småvond, men ikke ille. Etterpå derimot var det veldig, veldig vondt i armen på meg, men mine tøffe smågutter mente det ikke var vondt det heller. Har selv en 7 åring som gruet seg veldig, men ble positivt overrasket "det gjorde jo ikke vondt!", sa han.
It's all about me Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Jeg hater sprøyter men synes denne var så lite vond som overhode mulig. Var så vidt jeg kjente stikket og det var ingen sprengning når det ble sprøytet inn i armen. Det eneste som var vondt var armen de neste 3 dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå