Gå til innhold

"MÅ" man sende julekort med bilde av barna hver jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte egentlig jeg skulle droppe det i år,er så mye styr og jobb med det,er gravid og har 2 unger fra før. Har egentlig mer lyst å heller sende et personlig brev og kanskje noen bilder av familien til de nærmeste istedet for 40-50 julekort til alle mulige folk.

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig må du ikke det.

Må ikke sende brev heller for den saks skyld.

Gjest sug lut
Skrevet

Nei. De aller fleste andre julekort er både finere og hyggeligere enn masseprodusert maskinscrapping med påtrykt tekst.

Skrevet

Det holder jeg med deg i. Det er jo kjempekoselig å få et personlig kort, enn ørten ferdigtrykte bildekort det står kun god jul på...

Skrevet

Jeg føler at jeg må det...så jeg kommer til å gjøre det. Synes det er koselig å holde på med også, så det er ikke noe problem for meg. Begytne med det da tulla ble født, og da er det vel bare å følge det opp ;o)

Skrevet

Nei. Slutter en å sende ut kort vil jo folk slutte å sende tilbake, og en slipper å tenke mer på det.

Jeg sender begge deler, men synes ikke det er noe styr da. Elsker å henge opp alle julebrevene på ei snor og bildene henger der nesten til påske:)

Skrevet

Jeg har også gjort det hittil,derfor føler jeg at jeg liksom må det. Dessuten har svigermor pleid å spørre om hun kan få en bunke med de kortene jeg har bestilt,for å sende til sine venner. Det er egentlig det som irriterer meg litt,vet det virker smålig,men syns heller hun kan lage sine egne kort.

Skrevet

Nei, det trenger du ikke. Jeg liker bedre vanlige kjøpekort enn disse julebildene av unger. Gjerne kort der det bare står "God Jul og Godt Nyttår".

Skrevet

Sender ikke kort før jul...men, sender takkekort med bilde etter jul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...