Gå til innhold

Følt meg så uvell og kvalm siste to dagene...


<3lovebaby<3

Anbefalte innlegg

noen andre som har det slik nå, rett før? Er i uke 36+3 jeg, føler meg trøtt hele tiden, kvalm og nesten litt små svimmel på en måte.

Har også mye ubehag nederst i magen, akkurat som om vannet skal gå når som helst. Noen av dere som hadde det sånn sist dere skulle føde eller opplever slik nå?

Er så redd for at noe er galt jeg, uten at jeg kan sette fingeren på hva det skulle være...eller er det normalt at man føler seg slik på slutten?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler det samme jeg. Mye mer kvalm og uggen og hoster som bare det og brekker meg :( Føler meg sliten og lite opplagt. Prøver å gjøre ting om morningen, for blir fort slapp gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det også snn. Jordmor mente at det var helt normalt å føle seg sånn på slutten. 37 uker i dag, og skal ikke til lege før neste uke, så regner vel med at alt er normalt... siden alle påstår at det skal være sånn. Selvom det er voldsomt frustrerende ¨ha det ¨sånn og hele tiden føle at ting ikke er ok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg ordetlig morgenkvalm + at massasjen av brystvortene i går hadde gjort susen på melkeproduksjonen gitt, pyrsjen var helt våt på den en siden.... hun jordmoren sa vel ikke noe om hvor nære man er når man blir så kvalm vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del har det ikke noe sammenheng med at det er et fødseltegn i alle fall. Har vært kvalm i flere uker(3-4) og er nå i uke 38.

 

Er som noen skrev her dessverre ganske vanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...