Gå til innhold

Fant et laangt rødt hår....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det satt fast på bodyen til lillemann, etter at pappaen hadde kost med han i morres! Dvs, jeg vet jo ikke om det var der det kom fra, men jeg kjenner ingen med langt rødt hår...grunn til å bli mistenksom? Får lyst til å spørre om han har noen med langt rødt hår på jobben, skal jeg drite i det? Har ikke lyst til å såre han med mistenksomhet, hår kan jo feste seg av mange grunner? Likevel føler jeg at det var en sånn klassisk filmscene der mannen blir "avslørt" for utroskap...sukk:( Jeg gåtr vel hjemme og tenker for mye om dagen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør hva han hadde syntes om du farget håret ditt rødt. Evt om du har kort hår, så spør om han hadde syntes at det hadde vært pent om det var langt i tillegg. Fortsett med å si at du har lest at rent statisktisk sett er det størst sjanse for at menn er utro med en rødhåret kvinne.

Enten knekker han sammen, eller så tror han du er gæern. Hår kan feste seg på klærne om man har sittet i bil eller buss. Hadde han vært ute før han var inne hos dere? Brukte han klærne i går eller var de nyvaska og hentet fra skapet? Om det var fra en ytterjakke, så kan det jo være noe han bare har snappa med seg fra et eller annet sted. Jeg tror jeg hadde ventet litt før jeg hadde latt varselbjellen ringe.

Skrevet

Takk sug lut, du har faktisk rett. Jentungen lekte med pippi-parykken sin her om dagen, og håret var stivt sånn som parykkhår alltid her. Thank god, der slapp jeg å drite meg helt ut:) Huff, nå fikk jeg dårlig samvittighet, men det er vel lov å ha en dårlig dag?

Gjest sug lut
Skrevet

Oj, er det sant? Wow, jeg er mer klarsynt enn jeg visste! :)

Skrevet

Takk for svar - glad jeg slipper å spørre, men det kunne vært en ok måte å fiske litt på om det ble nødvendig ja:) Og forøvrig, mange måter å dra med seg hår på - jeg er nok litt oversensitiv om dagen, men er også redd for å være FOR naiv når det gjelder sånne ting...

Men det var bare Pippi, ha ha ha! Må jo bare le:)

Skrevet

Hehe, nå fikk jeg meg en god latter. Det var godt å høre at det ikke var verre enn det. :) Ha en fin dag.

Skrevet

hihi så festlig :) Nå kan du kose deg og nyte resten av dagen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...