Rose69 Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 ...og den var på 4700 :-) Befr var 12 okt,tilbakesetting 17 okt (blastocycter) Dvs. rugedag 16. (Hadde HCG på 64 rugedag 16 sist svangerskap). Hjælp, blir det 2?! Hilsen ei i ørska :-)
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Oj, det hørtes jo kjempe bra ut ) Blir spennende å se om det er 1 eller 2 da ;o)
fått attpåklatt Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Så spennende! Det hørtes jo veldig høyt ut! Jeg hadde 547 på rugedag 15, og lurer også på om det er en eller to :-) Blir spennende å se om noen uker!
Astra71 - tvillingmor Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Gratulerer med så fin verdi! Dette blir veldig spennende! Jeg trodde min var høy, 1688 på rugedag 16, men dette tar kaka :-) Det viste seg at jeg hadde én spire der inne. Men du kan jo godt ha to, siden du har så mye høyere verdi enn sist! Sykepleier i Haugesund fortalte meg at man ikke kunne sammenligne verdi fra person til person, men man kunne sammenligne med egne, tidligere svangerskap. Dersom verdien var mye høyere enn disse, så kunne det være en indikasjon på flerlinger. Vet du når du skal ha første UL?
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Jøss! Det var jo kjempebra da Selv hadde jeg 100 på rd 10 og 251 på rd 12 Har bare satt inn 1 egg jeg da. Blir så spennende med oss alle sammen på tidlig UL framover nå! Tenkt hvis du har 2 da!?! )
Rose69 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2009 Jeg håper på en UL i midten av nov. en gang.Spennende :-) Ny blodprøve torsdag...
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Gratulerer så mye her også :-) Hva sier Hellas? Og din norske gyn? Er vel ikke noe poeng med ny hcg-prøve nå? Håper du får UL om noen uker - spennende om det er en eller to der inne ;-) Klem
sailor m1+2prinsesser :-)) Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 På tide at jeg også får GRATULERT deg skikkelig!!!!!! Du skal se her er det nok tvillinger!! og det er jo bare dobbel lykke. jeg hadde 5500 på dag 14 og spurte ikke noe mer om det i tlf husekr jeg spurte bare om det var bra, og sykepleieren sa ja det er veldig veldig bra. så begynnte jeg å tenke og surfe på nettet og fant ut jo dette var jo ganske høyt, så spenningen var stor til første UL i uke 6. jeg hadde forberedt mannen min på at det kanskje kunne vøre to men han fikk likevel svetteperler og hjertebank da vi begge så de to ertene med hvert sitt bankende hjerte på monitoren. Nå er jeg kommet i uke 27 og livet i magen er så voldsomt av og til at jeg nesten mister balansen, men det er herlig. blir spennende å følge med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå