3barns-mamma <3 Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 jeg bestilte rett og slett t-skjorter til mine to barn hvor det stod: jeg skal bli storebror. tok de på de å gikk til mine foreldre skal si det ble en gøy overraskelse:) kan anbefale denne metoden til alle de har t-skjorter som står fks: jeg skal bli mormor på osv her er linken: http://508966.spreadshirt.no/
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 awww så moro... har selv jente-gutt-jente fra før :) Jeg tok bilde av testen og sendte rundt... Men svigerinnen min ringte jeg til først, var litt i sjokk da... Hun har termin 12 januar og jeg har 08 mars...
3barns-mamma <3 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2009 så artig da med min første mann kjøpte jeg kopper som stod: mormor og morfar på tro de ble forfjamset når de åpnet eskene hehe men denne siden her synes jeg hadde utrolig mye gode forskjellige måter å si det på ) lykke til med graviditeten:)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Lykke til selv... Jeg bor ikke så langt fra Bergen, så det blir nok der jeg skal føde :) Hvortid har du termin?? Jeg har 08 mars... Lykke til selv med graviditeten :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå