Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Hvor lang tid tar det å få svar på blodprøvene som ble tatt? Vi hoppet over spermprøve og kromosomprøver, så det er kun blodprøver.
L prøver igjen har blitt mamma Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Til meg tok det flere måneder, men vi tok kromosom- og DNA-prøver i tillegg...Men visste du at vi har et eget forum? Her vil du få svar på det aller meste
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Ja, har vært der, men det er ikke så mye trafikk der.. Grunnen til at jeg lurer er at jeg tror med stor sannsynlighet at jeg er gravid. Får så sent svar på tester, så den er negativ enda :/ men bekkenet mitt er utrolig vondt, nesten så jeg har vanskeligheter med å gå til tider. Tenk så tidlig! Og jeg har ikke time på sykehuseet før den 7 desember. Og jeg har pleid å miste stort sett rett etter 7 fullgåtte. Hvilket vil si at jeg sannsynligvis mister igjen før denne timen er. Og jeg kunne få ny time, men da må prøvesvarene komme først :/ Tok siste blodprøve for en uke siden, så håper de kommer raskt, det var derfor jeg lurte HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå