Gå til innhold

Kalender fra Libero


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å lage månedskalendere med bilder av barna til besteforeldrene til jul. Liberoklubben sendte meg mail i går med tilbud om kalender til kr 129 + porto på 39 kr. Billig det, men er det noen som vet om kalenderene er av god kvalitet? Andre leverandører som er bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmm... det tenkte jeg ikke på, kansje jeg burde det. Jeg har bestilt derifra forleden dag. Jeg kan skrive inn på forumet her når jeg får dem hva jeg synes. Men det tar vel sikkert noen uker før de kommer, blir vel litt sent da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...