nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg føler meg som jeg er 14 igjen... Har masse småkviser i pannen og mange små sorte prikker.... Har hatt en og annen kvise siden ungdomstiden, men nå er det helt annerledes... Har gått på de i 3 mnd nå. Gikk på de etter første fødsel også, men da var det bare en måned eller no, så jeg merket ingen bivirkninger... Finnes det noe annet en conludag og cerazette når jeg ammer? Med cerazette blødde jeg i mange måneder... Gidder ikke å sitte i telefonkø hos legen hvis det ikke finnes alternativ....
Gjest Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Jeg gikk på Condulag i 2 mnd, men sluttet med de, nettopp pågrunn av kviser. Har prøvd det meste av p-piller og andre typer hormonprevensjon, men tåler ingen av de... Så nå er det tid for å teste ut kobberspiral :-o Men nei, jeg tror det bare er de to man kan bruke når man ammer. Ellers så finnes det jo kondomer da, men er din mann som min, er vel ikke det særlig populært
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå