Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Mannen min jobber borte i fire uker i slengen, på en båt med masse damer som jobber i kjøkken/renhold.. Jeg gikk rundt og trodde at forhold mellom to som jobber på samme båt ikke var lov, vet ikke helt hvor jeg har det fra, bare tenkte at det må jo være naturlig, da man er på jobb for å jobbe, ikke for å ha romantiske affærer.. Men så kom det fram at styrmannen hadde ei som pratisk talt bodde på hans lugar når de var på jobb, og det var helt greit.. Han er gift på land, selvfølgelig, men det er vel ikke så nøye.. Etter at mannen min begynte på denne båten har han forandret seg.. Ikke nødvendigvis til det verre, han er mer oppmerksom, vi krangler ikke når han er hjemme, han drikker mindre når han er hjemme og om jeg har brukt 4-5000 av hans konto mens han er på jobb, så er det helt greit (noe det hadde blitt storkrangel om før).. Det virker rett og slett som han har dårlig samvittighet for noe, og prøver å glatte over det med å være grei. Når han er på jobb ringer han mest til datteren vår, bare av og til ringer han på min telefon. Meldinger får jeg så å si aldri lenger, mot nesten hver morgen før.. Så man begynner jo å tenke litt. Jeg har prøvd å ta det opp, men er redd for å virke for mistenksom.. Jeg har jo full tilgang på konto, mailen hans osv siden jeg bruker hans data når han er borte. Han sier at msn ikke virker ombord, men for alt jeg vet har han en annen mailadresse han bruker "privat".. Hva tror dere? Det er jo noe med kvinnelig intuisjon, og jeg er ikke typen til å bli sjalu/mistenksom til vanlig!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Håper ikke det er Hurtigruta han jobber på. Jeg har jobbet der, og ALLE som jobber der knuller alle. Reine gangbagen. Seriøst.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Hehe..har hørt om Hurtigruta, de er jo beryktet.. Men nei, han jobber ikke på hurtigruta!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Ja, det var vill vest der de årene jeg jobbet der. Huff. Hehehe.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Hadde en venninne som jobbet der i noen år, hun hadde samboer hjemme, men var notorisk utro da hun jobbet på huritgruta.. Fikk sommerjobb ombord, men typen min nektet meg.. hehe
Gjest Gul stjerne Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Ja, hva er det de sier...damer mistenker sjelden at noe er galt uten at det er det. At vi oppfatter de små forskjellene du snakker om, og at det ofte er¨begrunnet mistanke. Men hva vet jeg.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Stol på magefølelsen din, den stemmer jo som regel. Håper du tar feil da:)
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Umulig å vite sånt med sikkerhet før man enten har fått en tilståelse, eller tatt vedkommende på fersken. Men du er faktisk ikke helt ute å sykler når du ramser opp forandringene, det du nevner er typisk for en utro partner, mange dekker over dårlig samvittighet, eller kompenserer vel ved å være litt ekstra grei. Men det trenger ikke være noe heller. Snakk med ham heller. Si at du har merket deg forskjellen og at det gjør det usikker og undrende til om han har noe han har dårlig samvittighetfor.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 men det kommer han sikkert ikke til å innrømme sånn uten videre. Du får være litt på vakt og sjekke ut litt først:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå