Gå til innhold

Hvordan forholde seg til influensa?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har minste jenta vår på 3 1/2 år blitt syk, er forkjølet og har høy feber. Vi har ikke fått tatt noen vaksine ennå, så dette kan jo være svineinfluensa, eventuelt vanlig forkjølelse og feber. Hvordan skal man forholde seg til sånt da? Vi må vel bare holde henne hjemme til hun er feberfri og i form igjen? Syns all informasjonen vi har fått hittil har vært så forvirrende og misvisende. Den ene dagen sier de en ting og den andre dagen sier de noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...