ღhælgelainnღ Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Nå har minste jenta vår på 3 1/2 år blitt syk, er forkjølet og har høy feber. Vi har ikke fått tatt noen vaksine ennå, så dette kan jo være svineinfluensa, eventuelt vanlig forkjølelse og feber. Hvordan skal man forholde seg til sånt da? Vi må vel bare holde henne hjemme til hun er feberfri og i form igjen? Syns all informasjonen vi har fått hittil har vært så forvirrende og misvisende. Den ene dagen sier de en ting og den andre dagen sier de noe annet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå