Eurecaღmed spireღ Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Hei, har brukt dette i 5 dager nå, men lurer meg på om jeg gjør det riktig? Finner ikke ut av det i bruksanvisningen.... Skal den bare dyttes forsiktig innforbi, eller skal den dyttes langt inn?? opplever rosa utflod også og lurer på om det kan være av denne medisinen eller??
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Jeg har for det meste brukt Crinone..men siste forsøkene Cyclogest. Jeg opplevde å bli veldig sår fordi jeg ikke dyttet stikkpillene langt nok oppi...mye rant fort ut og slimhinnene ble ekstremt såre... Ikke dytt den oppi livmora, men godt oppi...da ble det hele bedre for meg. Rosa utflod skyldes såre slimhinner. Lykke til!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2009 er det vanlig med rosa utflod av dette altså?? Tror ikke jeg dytter langt nok oppi... Men får man virkestoffene uansett?? Helt fersk for meg dette, bruker det forebyggende for å unngå SA.
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Når jeg har brukt Crinone har jeg fått blod på innføringshylsen...brune...rosa...fersken...svarte rester... Cyclogesten har mer gitt rosa-fersken lotion... jeg synes det kom mindre ut når jeg begynte å dytte den laaaangt inni...og mindre sårt rundtforbi...
Eurecaღmed spireღ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2009 Takk for svar Nurket1! Er ikke lett dette her, for når jeg har hatt SA har det jo begynt med utflod, men for så å øke på... Så jeg blir engstelig når jeg møter rosa utflod om morningen.... Men greit å lese at andre erfarer det også... Prøver å slappe av, må si jeg kjennes litt sår ut og...
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Ruger du, eller er du gravid og bruker C som støtte? Uansett er det vanlig med litt raksjon på C, tror jeg. Dessuten hvis du er gravid så er jo også slimhinnene litt såre og oppsvulmet ofte. Brukte Crinone til uke 12 og mye greier rundt det... Lykke til!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2009 Jeg er gravid og får det som progesteron støtte. skal på kontroll om to uker for å påvise liv, men jeg blir jo så nervøs av denne rosa utfloden...
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 Det forstår jeg...men tenk på at det mest sannsynlig er Cyclogesten du reagerer på! Ikke lett å gå slik og lure...huff at det skal være så vanskelig å lage barn for noen av oss... Som sagt dro jeg ut en bloddryppende Crinonestang (en gang jeg var gravid). Hold motet oppe!!! Lykke til!
Eurecaღmed spireღ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2009 har vært hos lege i dag, og han kan se en ørliten blødning fra livmorhalsen. Det kunne gå begge veier, men vi har jo flest erfaring med den gale veien, så her er bare å forberede seg på det værste.... Kan ikke forstå at det skal være så innmari vanskelig å få en spire som sitter!!!
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 Huff da.... Vi får håpe så lenge vi kan!!! Klem
MK73 Skrevet 3. november 2009 #11 Skrevet 3. november 2009 Uff - ja, vi må håpe på det beste, det er viktig å ikke gi opp håpet før utfallet er sikkert. (Har mistet tre ganger selv, så jeg har dessverre litt erfaring.) Når det gjelder Cyclogest: - Du skal dytte dem langt inn, så langt du kommer (du kjenner at det sier stopp). Så skal man helst ligge en halv times tid etterpå, da blir kapselen liggende høyt opp mens den løses opp. Så blir det litt hvit utflod etterpå, men det er vanlig, det er bindestoffene fra kapselen som kommer ut. - Jeg tror jeg har svart deg på dette før, men det er helt vanlig å få såre slimhinner når man bruker progesteronstøtte, i tillegg til at gravide vanligvis er hovne og ømfintlige i underlivet (så det skal lite til før det blir en liten blødning). Jeg håper dette går fint for dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå