Gjest Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Jeg fikk høre at det var lang ventetid osv, som feks 2-4 mnd..... Jeg ventet 1,5 uke fra alle papirer var levert til jeg faktisk hadde alle pengene på konto. Det var da redusert OS, dobbel BT, og edusert barnehagetilsyn..... Så jeg føler meg heldig her!!!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Jeg har hatt OS og barnetrygden fra før det ble NAV, og da var der ikke særlig ventetid;) Men nå har jeg inne søknad om stønad til barnepass, og fikk beskjed om at behandlingstiden var 1 måned, men at de håpet å få gjort det før.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 OS søkte jeg om på slutten av da jeg gikk gravid. Så tok litt tid før jeg faktisk skulle ha den. Ekstra barnetrygd tok ca 2 uker og Bidragsforskudd tok ca 1 uke! Så her var de veldig kjappe. Dette var også i sommer da det var så mye i media om hvor trege NAV er. Men jeg hadde kanskje flaks.....
Verbena Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Jeg ventet nesten 3mnd! Venninna mi ventet ca 2mnd! Tror det kommer ann på hvem man får som saksbehandler å hvor man bor. Min saksbehandler ringte meg for å spøre hvorfor det sto minus xxxkr på barnehageregninga i forhold til stønad til barnetilsyn. Har to unger så da har de jo søskenmoderasjon. Når jeg hadde forklart det spurte hun om det ble trekt fra for begge ungene. Da måtte jeg faktisk le litt for det står da minus samme summen to ganger på regningene så da må det vel være sånn!
Carrie_ Skrevet 4. november 2009 #5 Skrevet 4. november 2009 Nå er det 1 1/2 mnd siden jeg leverte disse søknadene, men ingenting har skjedd ennå.. var innom Nav lokalt i dag, for å høre om dem har behandlet sakene ennå, men neeeida... Håper inderlig noe skjer snart, da jeg ikke har annen inntekt..
rl84 Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Fekk beskjed om 4mnd ventetid å no har d gått 4mnd så vente på svar kan du sei.........
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 leverte i september og venter forsatt:( treige folk. trenger sår dei pengene no.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 2 uker på os, 1,5 mnd på forskuddsbidrag og 3 mnd på ekstra barnetryggd
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 det var kjapt. gid om dei hadde vore so kjappe her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå