Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 4 åringen har høy feber, 2 åringen har ekkel hoste (men bare litt feber) og begge vi voksne har diare. Ser ut til å bli en fin dag!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Bra dere voksne tar ansvar, og velger den ekleste delen av syken;) Og så er det lettere å komme gjennom ved å jobbe flere sammen:)
MJ<3 Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Haha huff måtte flire litt.. God bedring! Dere har jammen tatt hele spekteret!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Ja, planen er å dele på det. Et symptom hver skal vi vel greie ;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå