Gå til innhold

Prøvere vinter 2010!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Har også tenkt å prøve igjen i Jan/Feb 2010.

Var kjempeheldige og ble gravide i første IVF forsøk,men skjebnen ville det annerledes og babyen ble diagnostisert med alvorlig kromosom feil.

Så nå tørker jeg tårene og slår meg sammen med dere.Har 2X3 egg på frys. Så jeg holder fingrene krysset for snebarn i 2010.

Lykke til

Hallo hallo!

Er det noe spesielt man kan ta når man skal ha fryseforsøk,som virker slik at egget fester seg lettere??

Jeg har tenkt å spise masse fisk og kylling,frukt,bær og grønt,og holde meg mest mulig til rene produkter.Spiser omega og kostilskudd,og skal prøve å trene 3 ganger i uka i tillegg til å labbe med bikkja!Trenger å gå ned noen kilo,så håper jeg får til det,og at det hjelper!

Er det noen av dere som har noen gode råd til hva annet jeg kan gjøre??

Hei Sara,

hvis jeg har skjønt rett så er det ikke så himla mye vi kan gjøre. Eggene er jo ferdig produserte og har begynt delinga si, så vi kan ikke endre noe på kvaliteten der og om delinga vil fortsette videre.

Vi må jo selvsagt sørge for at livmorslimhinna er slik den skal være, det får vi vel medisiner for? Så skader det sikkert ikke å prøve sørge for å få best mulig blodgjennomstrømning i livmora (og resten av kroppen). Hvordan gjør vi det da tro? Blodfortynnende medisin, røre mye på oss, vitaminer og mineraler?

Satser på fryseforsøk i desember dersom eskimoene overlever opptininga - tar ikke det for gitt, så er mentalt innstilt på nytt ferskforsøk i jan/feb engang.

Annonse

Jeg hørte en gang at tilskudd av selen skulle være bra for at egget skulle feste seg,men så har jeg senere hørt at det er kun hjelper for mannen,og at det ikke har noe å si da eggene er befrukta...er det noen som vet litt mer om det enn meg?trodde det var sink som var viktig for mannen

kunne ønske det var et mirakelmiddel som funka hver gang.....

vet at kylling og fisk er bra...men det er jo heller ingen garanti akkurat

jeg hadde en slimhinne på 13 da jeg var på ul denne ganga..og det er vel ganske bra..?men det hjalp jo null og nix

Jeg skal i gang med første ivf-forsøk i januar, og er kjempespent. Jeg må bare si at jeg er så imponert over dere her inne som har hatt mange negative forsøk, men som ikke gir opp! Dere er ufattelig sterke!

Her er en link til ulike ting man kan gjøre før og etter egguttak + litt andre ting som gjelder prøverør:

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=9506996

God plan Rypefest!

ER DET MANGE SOM KOMMER TIL Å VAKSINERE SEG MOT "SVIN" HER?

Sånn for sikkerhets skyld, siden hele gjengen planlegger å bli gravid til våren?

Litt varierende info på ulike sykehus...men sikkert en fordel å gjøre det i god tid? Om vi får vaksinen før syka da...

Heisann!

Henger meg også på rypesfest sin ide om å kose seg i julen,så vi er fit for fight på nyåret!=)

Hvis jeg skal være helt ærlig så tror jeg ikke jeg skal vaksinere meg.

Jeg er ganske oppgitt over disse influensa greiene.Det er så mye skremselpropaganda rundt det,og det er blitt til en gedigen pengemaskin.Det kunne være farlig da jeg var lita,og det kan det nå også..men nå er det noen kloke huer som har funnet ut at de kan tjene masse penger på det.det kan jo være farlig og ta vaksina og...spes for dem som har egg-allergi.....

Uff....håper ikke jeg tråkker noen på tærne....for det er ikke meningen

Men det er jo sikkert bedre å ta den hvis en er usikker,det er jo ikke en god ting å gå og gruble på oppi alt det andre!

Hei!

Her kan (desverre) jeg melde meg på også...

Etter snart tre års prøving, er vi akkurat ferdig med første forsøk, det endte i en masse tårer... Ekstra sårt var det at der hadde vært ting på gang.

Men nå er det bare å grine seg tom, slappe av i julen. Også stille til nytt år med nye krefter og positive tanker.

Jeg har bestillt time til akupunktur, føler musklaturen må vere litt stram i hele systemet der nede, etter så mye vondt og anspenthet.

Har tre egg på frys, satser på forsøk i januar/februar.

Men ett spørsmål:

Tror dere jeg kan få satt inn to egg på dette forsøket??

Vi ønsker oss jo så veldig tvillinger:)))

To kommer an på din alder, eggkvaliteten og hvor mange forsøk du har.

Noen klinikker litt mer slepphendte enn andre...Har fått satt inn tre egg på en klinikk her i Norge jeg... :-) (men det hjalp ikke)

Ikke bare, bare med tvillingsvangerskap heller...derfor de unngår det...

Men du får selge inn dine gode argument :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...