Gå til innhold

Prøvere vinter 2010!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tror vi prøver igjen...ikke kommet over dette negative resultatet...mange tårer enda, sinne og store spørsmålstegn...men kanksje neste gang?

Flere som trenger noe å se fram mot?

Her blir det ferskforsøk på kort regime og noe ny medisin.

Bli vel forsøk jan/feb tenker jeg...3 mnd til. Blir godt med en liten pause.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skal du vel bruke p piller i mens? Husker ikke hva p pillene mine het,,så du spurte et sted om det. Jeg gikk på ppiller i 3 mnd før dette forsøket, lykke til med neste forsøk, spennende med nye medisiner,

Skrevet

Skal bruke en p-pillering?

Skal gå i ett uten mens...har snev av endo bare for å gjøre dette mer interessant...og skal unngå blødning...

Blir vel ca 3 mnd til neste forsøk...brukte du spray akkurat under stimulering eller?

Skrevet

Vi skal ha fryseforsøk i slutten av januar.

Blir spennende å følge hverandre:-)

Skrevet

Fint å få noen å "henge sammen med"!

Hvor skal du ha ditt forsøk?

Skrevet

Sender deg en PM.

Skrevet

Hellu!

Har ett egg på frys som skal inn til vinteren. Har ikke helt bestemt meg for når. Er enda ganske dårlig etter uttaket...

Kanskje jeg får litt motivasjon og inspirasjon i denne gruppa?

Har fremdeles angst etter overstimuli syndrom....

Håper vi lykkes alle sammen :)

Skrevet

Jeg skal nok henge meg på her jeg også med fryseforsøk til vinteren. Må bare la sorgen, smerten og kroppen få roe seg litt...

Men godt å ha noe å se fram mot - et lys i tunnelen :)

Skrevet

Tror jeg er med :) Forsøket mitt blir sannsynligvis avbrutt i morgen, og da skal jeg ta meg en liten pause, før jeg er tilbake innen vinteren er over =)

Skrevet

Fint at vi blir flere!

Hva gjør dere mot neste forsøk?

1. Jeg skal prøve å slutte og gråte...

2. Ta nye nedreguleringer...p-pille og dhea

3. Ta:

- wheat grass

- bidronninggele

- multivit

- B12 sprøyte

- ???

4 Ringe akupunktøren min + osteopaten

5 Prøve å innbille meg at 9 forsøk er ingenting og at dette går bra!!!

Håper vi blir en god gjeng!

Skrevet

Klem til deg!!!

Tøff du altså!!!

Skrevet

Den var til Sunshine...

Skrevet

Kan med stor sannsynlighet melde meg inn her jeg også :)

Skrevet

Melder meg på her.

Blir sprøyter og uttak i uke 3-4 på oss.

Har ei med ivf fra før på 5,5 år ( 1.forsøk), men ny mann og nye forsøk :)

Skrevet

velkommen!

Fint med flere å bli kjent med og snufs gamle bekjente!

Skrevet

Jeg joiner gjengen!

Skal i gang med nytt fryseforsøk i Januar... Hadde ett negativt frys innesett nå i okt/nov..

Nytt år, NYE muligheter jenter :)

Skrevet

Jeg er med! Skal i gang med mitt første forsøk rett over nyttår. Kort regime.... Heter det når man bare tar spray..?

Skrevet

Henger meg med her. Jammen har det tatt tid å komme over negativt resultat. Fikk faktisk en positiv test på rd 14, men de på klinikken mente at jeg kunne få falskt positiv resultat pga crinonen. Det er iallefall ikke noe der nå...

Vet ikke hvorfor jeg ble så lei meg egentlig, jeg hadde ikke sett for meg at jeg skulle bruke så mye tårer og energi på dette forsøket. Jeg har jo flotte tvillinger, så jeg burde ikke være så stresset, men jeg kjenner at dess mer jeg går inn i denne prøveprosessen dess viktigere blir det for meg. Jeg tenker faktisk at vi må prøve flere ganger hvis vi ikke lykkes med de to forsøkene vi har igjen, selv om jeg og mannen min i utgangspunktet ble enige om at vi prøver 3 ganger, ikke mer. Jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg vet det blir vanskelig for meg å stoppe. Nesten som at det hadde vært bedre å ikke prøvd i det hele tatt.

Uff, jeg må bli mer positiv, må si jeg beundrer dere som er her inne. Så positive og sterke damer, og for et pågangsmot!!!!

Faktisk så merker jeg at det å være inne på disse sidene er noe av det som gjør meg mer positiv, flott gjeng.

Så jeg får være her inne mye frem mot neste forsøk, og bli optimist =)

Et spm tilslutt, hvorfor går noen på p-piller frem mot neste forsøk?

Skrevet

Så gøy at vi blir så mange...

Vet du kjærevene...jeg forstår godt hva du mener når du sier at du angrer på å ha begynt på søskenforsøk...

Jeg var verdens lykkligeste helt fram til jeg hadde hatt 2 søskenforsøket som vi misstet i uke 11...etter det har jeg liksom ikke helt blitt meg selv igjen og føler at innen jeg "får tilbake" det barnet så blir ikke regnestykket hjemme hos oss helt som det skal...

Høres kanskje koko ut...men vi mangler en liten hjemme...

Har hatt 8 forsøk nå...så jeg lurer jo på hva jeg driver med innimellom...dette forsøket har vært beintøfft og jeg tror det er fordi det har gått opp for meg at det ikke er sikkert det går...har vært superoptimist frem til nå...hvordan er det mulig liksom?

Ja ja...prøver en gang til...så får vi se...

Håper vi kan støtte hverandre her inne...for det trengs...

jeg skal bruke p-piller fordi jeg ble så sinnsykt dårlig av spray sist...

Skrevet

Hei hei Nurket1!

Henger meg på her jeg hvis det er greit=)

Egget ville ikke bli hos meg denne gangen heller,og nå har jeg to på frys som jeg tenkte jeg skulle få satt inn i januar!

Godt med en liten pause i mellom,slik at jeg får henta frem litt nytt mot og ny styrke!

Håper du får motivasjon når du får dette litt bak deg,og får rast ifra deg!

Godt at du ikke gir opp!

Skrevet

Hei hei!

Henger meg på her jeg også om det er greit:-) Tenkte å benytte denne anledningen til å presentere meg, jeg er helt ny her, og også helt fersk i IVF gamet. Skal til forsamtale hos Hausken i uke 2, og håper å komme i gang fortløpende etter det. Da er det temmelig nøyaktig tre år siden jeg brukte min siste p-ring. Har etter det fått vite at jeg har PCOS, men metformin og pergo har ikke gitt noen resultater. Så nå håper jeg at noen turer til Haugesund gjør nytten :-) Er veldig spent, og synes at det er leeeenge til januar, men samtidig er det litt godt med denne pausen hvor vi slipper å tenke el og sykluslengde og alt det der. Og så ble jeg veldig glad da jeg fant dette forumet, er masse tanker og følelser som kan være godt å dele med andre i samme båt :-)

Lykke til, alle sammen! Håper vi alle ender opp med førjulsbabyer neste år :-)

Skrevet

Hei jenter, jeg henger meg også på her. Etter ett fersk- og ett fryseforsøk, og 2 negative tester på under 1 mnd tar vi en pause til etter jul. Har ingen egg på frys, så det blir ny runde sprøyter og uttak. Nå gleder jeg meg til å leve normalt i noen måneder, og tenke på annet enn ruging!

Skrevet

Ja Nurket - jeg er tøff - men det er du også!!!

Vil ha julen over først - og så skal jeg hente eskimoene mine :)

Klem klem

Skrevet

Hyggelig med flere og noen nye!

Kanskje noen flere har lyst å dele erfaringer og hva dere gjør nå før forsøket.

Tar dere svineinfluensevaksine?

Vitaminer?

Alternativt?

Trening?

Det blir godt med en pause nå---sliter fremdeles med sorgreaksjon etter siste forsøket jeg...

Skrevet

Heisann folkens, kan jeg også få være med her?

Jeg er helt fersk innenfor dette, går i gang med vårt første forsøk snart. Har en datter fra før av, hun ble til på naturlig måte. Vi skal gjennom PGD (testing av befruktet egg). Prosessen frem til der vi er i dag har vært lang og omfattende.. Er spent på hvordan jeg vil reagere på medisinene og om jeg kommer til å produsere nok egg og om de vil være friske nok til innsett... Og ikke minst om "eggget sitter", for å si det sånn..

Har bestemt meg for å forberede meg så godt som mulig. Nå trener jeg mer, prøver å jogge 2-3 ganger i uka, eventuelt spinning o.l. Har faktisk lagt om kostholdet litt også, spiser mer sunt.. Kjenner at jeg er blitt i bedre form, og det hjelper selvfølgelig på psyken også:-) Andre ideer mottas med stor takk:-)

Ang alternatitvt, aner ikke hva som er på "markedet" og som kan hjelpe... Er litt grønn. Kansje jeg begynner på sånne (grr... husker ikke navnet..) som man tar i forkant.. hehe.. Andre som vet hva jeg prater om? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...