Elisa79 Skrevet 3. november 2009 #1 Skrevet 3. november 2009 Har en datter på snart 4 år, som har infeksjonsutløst astma. Får flutide og ventoline. Da er spørsmålet, befinner hun seg i risikogruppen i forhold til vaksinasjon mot svineinfluensaen?
Espoir Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Ja, det vil jeg tro. Jeg hadde fått henne vaksinert så snart dere får sjansen.
Fire småtroll Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Her har de sagt at alle barn som går på astmamedisiner hver dag er i risikoguppen, men de som bare trenger medisiner av og til må vente med vaksinen til de med større risiko har tatt den.
Elisa79 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2009 ok,takk for svar. Jeg bør vel ringe legekontoret, men umulig å komme frem!
*Lissi* Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Gutten min går på vetolin/flutide om høsten/vinteren. Han ble annbefalt å vaksinere seg, så var avgårde og gjorde det forrige uke.
Elisa79 Skrevet 3. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2009 Ja, har fått beskjed om at hun kan få den i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå