Gå til innhold

stell av såre babyromper...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig usikker på hva jeg skal bruke.. Han er litt rød av og til i lysken mer som, og under tissefanten.. Men ikke sår. Skal jeg da bruke noe eller bare la stumpen lufte seg mest mulig?

Og når bruker jeg sinksalve?

Er min første, så er ikke så dreven da ser'u:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når Lillemann blir rød, men ikke egentlig sår, så bruker jeg sinksalve. Det pleier å holde. Dersom det virkelig blir hissig rødt, så bruker jeg Inotyl. Fås reseptfritt på apoteket. Er det full krise og ingenting fungerer, så har jeg brukt krystallfiolett. Reseptfritt på apoteket det også. Har brukt den en gang, og det tok knekken på hva det nå var som lagde blemmer :-S

Gjest vinterbrud
Skrevet

Hei,jeg har et tips om å strø på litt potetmel på stompen til lillegutten din.Dette hjalp jenta mi da hun var sår.

Skrevet

Gå til innkjøp av Elisabeth Ardens Eight Hour cream først som sist.

Den er helt super. Har brukt den på begge mine, som til tider hadde veldig såre stumper, nesten som åpne sår:-(

Den kan brukes til alt og funker på alt!! Super til tørre lepper, sår, brannsår, solbrenthet osv.... Vet nesten ikke hvordan jeg skulle klart meg uten;-)

Den lukter ikke godt, og er klissete, men setter ikke flekker på klær og alt går av i vask:-)

Skrevet

Potetmel når ungene kun er rød før det blir sår.

Weleda calendula krem når de er såre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...