Gå til innhold

Da var det 3.november og min termindato :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får håpe lillegull vil komme ut til oss nå snart. Kjenner en del stikkinger og nedpress i tillegg til mye kynnere og menssmerter. Nå blir det veldig spennende fremover..

Hvordan er formen til dere andre som er kommet like langt nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg og har termin i dag... men ser ikke ut til at babyen min vil ut riktig ennå. Jeg og har endel stikkinger, nedpress og menssmerter...

Har de siste dagene slitt med kvalme igjen... men er spennende å se hvor lang tid han vil bruke på å komme ut :)

Skrevet

jeg har også termin i dag, og har det på akkurat samme måten som dere. Kynnere, nedpress, stikkinger, og murringer. For over en uke siden så var det i gang med rier og 3 cm åpning og alt det der, men det stoppa opp.

Var på sykehuset for å sjekke om det var mer åpning nå pga alle disse vondtene, men der var det ingen forandring. Fikk til og med vite at hodet ikke er festet ennå :-(

Men men, det må jo skje noe snart :-) Det må da være måte på hvor langt over tiden en kan gå også ;-)

Skrevet

ja det eneste vi med sikkerhet vet er at innen 3 uker babyen ute uansett :) Men jeg kjenner at jeg er så jævlig utålmodig nå at jeg nesten griner.. og er rimelig klar for å få i gang fødselen.... men nå kjenner jeg ingen tegn til noe.... hjeeeeeeeelp.

Skrevet

Jeg har også termin i dag. Stikkinger, nedpress og kraftige kynnere. Har tatt seg litt opp i forhold til tidligere, men kan jo fortsatt ta et par uker.... Formen er jo helt super ellers, så sånn sett går det jo greit, men VELDIG klar for å møte lillegutt nå!!

Dere må ha mye lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...