Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en blanding av (sorry) diare og mens smerter, er 31 uker på vei... må ikke på do... noen som vet hva dette kan være? er ikke kjempe sterke smerter, de kommer og går litt, kynnere kanskje??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her....30 uker på torsdag. Hva er dette? Jeg la akkurat et innlegg inn om menslignende smerter. Har ikke diare, men magesmertene minner om matforgiftning/at en har en bug i magen som den ikke liker. Men det er ikke kynnere, det kjennes helt annerledes ut. Fatter ikke hva dette er - men greit å finne ut at det er andre som har det litt likt. Ubehagelig er det iallefall. Det er værst om morgenen, jeg må ligge en times tid før jeg kommer meg ut av sengen (en kopp søt te servert på sengen funker nemlig).

Skrevet

jeg har det mest om kvelden, blir ofte veldig kvalm i tillegg... får spørre jm på fredag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...