Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg tror det finnes opptil lflere som har utnyttet unge gutter siden saken fikk så voldsom oppmerksomhet. Dessuten er det merkelig at ikke alle tegningene har fellestrekk, men ligner opptil flere menn. Jeg håper ikke lommemannen Erik Andersen blir dømt for andre forhold enn de han har utført og der de vet at han er gjerningsmannen. Vet om flere som spekulerer i høye erstatninger pga hans formue og dermed også spekulerer/simulerer at han har utført overgrep mot dem.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 manner???? Imponerende skriving på dette forumet må jeg si hehe
Gjest sug lut Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Ja, det er noe alle unge gutter drømmer om, å identifiseres som overgrepsofre, leketøy for en gammel gris.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Siden Lommemann er mer eller mindre blitt en betegnelse/egennavn. Så heter det faktisk lommemanner, ikke lommemenn.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Hehe.. nei det heter faktisk ikke det. Det er ikke lov å skrive manner
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Selvfølgelig er det lov. Lommemann er en betegnels for en mann, og skal da ikke bøyes som et vanlig substantiv.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Hmm... Manner? Det heter en jordmor, flere jodmødre? Men en mormor, flere mormorer, vel?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #9 Skrevet 2. november 2009 Heter mormorer ja, og livmorer og lommemanner.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #11 Skrevet 2. november 2009 Men det heter ikke jordmorer? Tror heller ikke det heter lommemanner. Dagbladet skriver i alle fall "lommemenn", uten at de er noen man ukritisk skal støtte seg til når det gjelder rettskrivning. Men lommemanner høres bare helt feil ut.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #12 Skrevet 2. november 2009 At du gidder, blond. Antar du forstod at det var en tastefeil?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå