Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Jeg synes jeg har vært kjempeflink! Er snart ferdig med mitt andre babyteppe nå! :-D *strikkestrikke*
_Løvemamma_ Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Så flink du er! Jeg har også strikket to tepper, og sydd en del babyklær. Gode, myke kjoler i fleece og sånt Også har jeg sydd en vognpose med ulltrekk.
Lavendel*06*10* Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 Jeg har vært kjempe flink fordi jeg har vasket klær i dag? Hehe..
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Jaja, elsker å skryte. Har heklet fire par votter til julemesse, og har et prosjekt med noe småsøm på gang også. Kjempegøy.
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 3. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2009 Så flinke dere er! Flinkiss-egenskapene mine begrenser seg til å ha ryddet kjøkkenet idag, men er da noe det også? :-P
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Jeg holder på å brodere babyteppe til min bror og svigerinne som venter nr 1 i januar... Må vel kanskje brodere ett til meg og som venter i mars Vet ikke om jeg blir ferdig til jul som jeg har håpet på, men da blir jeg nå ferdig til hun får gutten i januar
FrøkenSprøken Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 I dag har jeg bakt tre grove grønsakspizzaer (de to siste står i ovnen enda) deilig kveldsmat! Og det selv om jeg studerer 200% på høgskole, og eksamenstiden nærmer seg med stormskritt. Så fra 9-16 satt jeg i dyp konsentrasjon på lesesalen. Det er jeg også stolt av. Og B er så langt min dårligste karakter:)
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 3. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2009 Så flink du er :-) Eneste jeg kan av slike ting er å strikke helt enkelt frem og tilbake, så mine tepper ble ikke så fancy akkurat, men gode og varme er de nok :-) Noen andre flinke der ute? Jeg har lagd hjemmelaget risengrynsgrøt av melk rett fra tanken i dag, mmmmmm!
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 3. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. november 2009 Du er kjempeflink du også studentmammaen!! Send over en pizza da!! :-D
♥Madame_Mim♥ Skrevet 3. november 2009 #10 Skrevet 3. november 2009 Jeg vil skryte litt av meg selv fordi jeg er nå halvveis med babyteppe broderiet mitt!! Det er bilde av en barneengel som holder en teddybjørn :-)
FrøkenSprøken Skrevet 3. november 2009 #11 Skrevet 3. november 2009 Her er vi jammen en hel haug med flinke-flinke damer! Pizza sendes herved til alle som vil ha, for mini avslørte grønsakene, selv om de var most til puree, og spytta derfor ut maten med en gang. Hehehe... Men JEG liker den, da.
*HØYESTE ØNSKE* Skrevet 3. november 2009 #12 Skrevet 3. november 2009 Jeg har 10 uker igjen til termin, jobber 100% i barnehage og har ikke vært borte fra jobb i svangerskapet utenom en dag jenten min var syk (og ferien i sommer). Er ganske stolt av det selv!!!
Villemo -- Twins og Storebror! Skrevet 3. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 3. november 2009 Kanon flink er du! Men skal minne deg på noe du sikkert hører daglig: ikke slit deg ut! Du trenger krefter både til fødsel og barseltid :-)
på`an igjen Skrevet 4. november 2009 #14 Skrevet 4. november 2009 jeg vet ikke om jeg skal skryte, har vel bikket over til å bli babyteppegærning.. Jeg har fra jeg var gravid med 1. mann i 2006 strikket 9 tepper, holder på med mitt 10ende nå. De blir jo veldig fine, og det er en veldig fin gave, men burde jo snart prøvd meg på noe annet. Har aldri lært meg å lese strikkeoppskrifter, de ser helt gresk ut for meg. Derfor blir det tepper og pannebånd herfra.
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 4. november 2009 #15 Skrevet 4. november 2009 Oj du er flink:-) Det må være en kjempefin gave å få,og gi! Jeg er flink for jeg sydde meg nye kjøkkengardiner til jul,for vi har nytt kjøkken,og da må jeg ha nye gardiner. Også broddere jeg juletrematte:-) Jeg kan heller ikke å lese strikkeoppskrifter,men jeg har en snill mamma som strikker babyteppe og heil dress til minste jenta kommer i februar:-) VI ER SÅÅÅÅ FLINKE:-))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå