Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Har en alliansering med 6 stenet i. Så ei som hadde en dobbel alliansering, altså to rekker med stener. Tror hun hadde 10 stener til sammen. Den var sååå lekker, gjorde så mye mere ut av seg en den vanlige allianseringen som alle har. Tror du det går an å bygge ut den jeg har, eller må jeg begynne på nytt? Trenger jo ikke to allianseringer, og innen jeg har fyllt den opp er jeg 50 år... Mannen hadde sikkert blitt glad for det, for da hadde julegavene vært i boks noen år til:)
Gjest Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Jeg har en med to rekker, men den er lagd av en venninne av meg som er gullsmed. Er to ringer i hvittgull som er smeltet sammen bak og ser ut som to ringer foran og så er det diamanter i begge ringene.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #3 Skrevet 2. november 2009 ok. den jeg så var som en hel ring, men med to rekker diamanter. http://www.asecogull.no/ds_product_info.php/cPath/39/products_id/174 sånn mener jeg:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Hei:) jeg jobber i gullsmed, det er mulig å bygge ut vil jeg tro, kommer jo an på bredde osv, men ta med ringen til et gullsmedverksted å få et overslag, du har jo halvparten av steinene så vil tro du må betale for rekke nr 2, altså diamantene, og utvidelsen av skinnen, altså ekstra gull. Blir jo på en måte å bygge en ny ring. Rekkering med to rekker er kjempefint:)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Ja, de er kjempefine:) Skal ta en tur til gullsmeden jeg å høre:) Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå