Calexico Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Hei:) Jeg skal til legen på onsdag, er da 15+6. Det er ikke kontroll, bare en legetime ang en sykemelding. Tror dere legen lytter etter hjertelyden hvis jeg spør? Er det vanlig å finne den i når man er 15-16 uker?
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Var hos legen i dag selv ang sm, hun spurte ikke, så jeg spurte selv. Og fikk for første gang høre det lille hjertet slå Er i dag 16 uker.
Calexico Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 Ååå.. Så koselig:) Jeg vil og!! Fant hun/han lyden fort eller?
Tabitha Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 De fleste vil nok lytte etter hjertelyden hvis du spør, men med forbehold om at det ikke er sikkert han/hun klarer å finne den.
konrad sin mamma Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 fikk høre allerede i uke 12, og han fant den veldig fort. men det er jo veldig individuellt tror jeg:)
Torjus og Lones mamma Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Jeg hørte ikke når jeg var 12+3, og legen sa at den ikke trengte å høres før uke 14. Så jeg skal tilbake 14+3 for å prøve igjen.
86modell* Skrevet 3. november 2009 #7 Skrevet 3. november 2009 Jeg fikk høre den i uke 15. Så utrolig herlig å høre at det er liv i lille jenta mi:)
3smaa Skrevet 3. november 2009 #8 Skrevet 3. november 2009 På første kontroll hos jordmor da jeg var 11 uker på vei. Jeg spurte om vi kunne høre etter hjertelyd, da sa hun at jeg må ikke bli redd hvis vi ikke finner det fordi det er for tidlig enda. Hun fant ikke hjertelyd. Var på andre kontroll i uke 14+2 og fant hjertelyd. Det var fantastisk å høre det ) Får håpe at du også får høre det. HOLD OSS OPPDRATERT
Helverine Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Legen min lyttet mer enn gjerne da jeg spurte Da var jeg en uke tidligere enn deg. Han fant hjertelyden fort, men han presiserte på forhånd at det ikke var sikkert at han kom til å gjøre det. Han fant den enda tidligere forrige gang, så jeg var ganske sikker på at han fant den nå også
Calexico Skrevet 4. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. november 2009 Jeg fikk høre hjertelyden!!) Det var så godt:) Blir helt rørt når jeg tenker på det. Hun fant den ganske fort, fikk ikke høre så lenge da. Men litt:) Og istad, satt å hørte på musikk og hadde tilfeldigvis hånda på magen- syntes at jeg kjente en bevegelse. Er det mulig? Er 15+6. Har kjent at det har bobla litt i magen idet siste, bare tenkt at magen jobber eller er sulten. Men kanskje det er liv jeg kjenner? Hva tror dere? Dette er så gøøøøy!!!
Torjus og Lones mamma Skrevet 5. november 2009 #11 Skrevet 5. november 2009 Så flott da!!!! Det kan godt være du kjenner bevegelse når du har kommet så langt som du har. Jeg kjente i uke 15 sist jeg var gravid. Ikke utenpå magen, men inni...
Calexico Skrevet 5. november 2009 Forfatter #12 Skrevet 5. november 2009 Jeg skvatt sånn, har ikke kjent noe liv før. Utenom den boblinga som jeg ikke vet helt hva er da:) Så når jeg tenker etter kjente jeg det nok ikke utenfor, men det var nok at det skjedde noe inni magen like ved der jeg hadde hånda. Det var rart:) Er førstegangs, så er jo så mye nytt. Godt å vite at noe skjer der inne og høre hjertelyden. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå