Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 jeg har ikke ord hvor jeg gleder meg til å se den lille jenten i magen. Det er n helt ny skapning, vil hun være lik søsteren sin?? vil hn ligne på meg eller pappen sin.?? blir hun mørk eller lys?? Synes det er kjempe rart at jeg skal bli tobarnsmamma. tenke at det lille nurket har vert 9 mnd i magen, hun ligger RETT UNDER huden min,men jeg kan ikke se henne. gleder meg til å holde henne, lukte på henne, gå på tur. Glder meg til å se reaksjonen på hennes 3 år gammle søster som ikke snakker om annet enn lille søsteren i magen. å, det nermer seg virkelig nå
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 3. november 2009 #2 Skrevet 3. november 2009 Åh, kunne ikke sagt det bedre selv
Maya&Leah*har født* Skrevet 3. november 2009 #3 Skrevet 3. november 2009 Skriver under på den!! :-) Gleder meg såå til å møte den lille skapningen i magen! En helt ny verdensborger. Helt ufattelig En liten gutt som skal være her med oss! Må si jeg gleder meg så enormt mye nå! Lurer såå fælt på hvordan han ser ut,hvor lang å tung han er. Nå er det mye tanker rundt fødsel osv.. Gleder meg enormt til fødsel da,det må jeg si! :-) Hadde en kjempe fin fødsel sist,så håper på det nå også! Det gikk unna på 4-5 timer. (utenom rier en hel natt,som jeg trodde var kynnere..hihi) så det gikk fort fra vi kom inn på sykehuset til hun var ute! JM sa til meg at jeg IKKE måtte drøye'n så lenge hjemme denne gangen siden det gikk så fort sist gang,men nå har jeg tenkt mye på hjemmefødsel så håper jeg kan få lov til det! Gleder meg uansett masse til å møte lille prinsen <3 <3 Lykke til alle sammen !!!! :-D Nå er det ikke lenge igjen for oss november & desember mammaer!
nrtoventesfebruar2010 Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Nesten som om jeg skulle sagt det selv Har også en liten jente her på litt over 2 1/2 år som prater om lillebror og som synger for han og alt. Er vel egentlig ikke i 3 trimester helt ennå, har termin 2 februar men gleder meg ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå