mor til Nutten og Tuteluttemor Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Kaster dere alle smokker som har sånt blankt skjold? Har kasta alle aventflaskene (sikkert 25...) og lurer på om smokkene bør byttes ut og...
mor til Nutten og Tuteluttemor Skrevet 4. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 4. november 2009 ingen som kan svare?
Gjest Skrevet 4. november 2009 #3 Skrevet 4. november 2009 Ja, jeg kasta 2 pakker ubrukte aventsmokker idag. De kosta ikke så mye, og bruker heller MAM som er uten istedet. Hvis smokkene man har er brukte skal man jo egentlig skifte dem hver 4.uke uansett, så da tenker jeg at det er like greit å bytte dem ut med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå