Gå til innhold

11 mnd og sove alene hos besteforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett å lure på om jeg skal la sønnen min på snart 11 mnder sove over hos besteforeldrene på eksens siden. Sønnen min har ikke sove over hos noen enda, ikke engang hos faren sin.

Lillemann har litt vanskelig å sovne inn på kveldstid, kan våkne opp på natterstid for å få pupp. Lillemann har jo sove sammem med meg de siste 3-4 mndene. Og jeg prøver nu å få ham til å sove i sin egen seng og avvenne han med puppen på natterstid.

Jeg er litt i villrede på hva jeg skal gjøre, den ene siden sier at jeg skal vente med soving alene borte, han e litt for liten, den andre siden sier at det hadde vært godt med litt fri,

Hva ville dere gjort og når ville dere sagt at barnet er klar til å sove alene hos noen andre en dere selv?

For bare beklage at det ble litt rotete forklart, er ikke så veldig flink til å få forklare skriftelig dilemmaet mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde en gutt som alltid sov med meg ved siden og fikk pupp om natta til over året... Fikk meg ikke til å ha han borte fra meg da...visste han ville våkne opp og bli lei seg/antagelig helt utafor hvis jeg ikke var der... Vanskelig tid, men jeg kan love deg at det går over :-) Fikk verdens tryggeste gutt som elsker å sove borte nå! Sier ikke at alle vil ha det på den måten og jeg er kanskje litt hønemor ;-) Men angrer ikke et sekund :-o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...