Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 Det er e fyr som har hatt ett godt øye til meg. Dette vet jeg fordi han har sagt det både til felles venner av oss og til min beste veninne. Vet ikke om han er forelsket, men han er interessert. Jeg er ikke av typen "lett på tråden", men jeg fikk skikkelig lyst på han her på fredag. Sendte han en melding om at om han ønsket så kunne han komme innom meg eller om han ville møtes ute eller noe.¨Jeg har enda ikke fått svar på meldingen og nå er jeg så flau at jeg døøøør! Har jeg dummet meg ut her??
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Det er klart du ikke har dummet deg ut! Det er vel heller litt såret stolthet, han kunne jo gitt lyd fra seg. Men dummet deg ut, det har du slett ikke! Den som intet våger, intet vinner. Det kan hende at han gir lyd fra seg etterhvert, men da får du heller ta det derfra. Ikke bry deg, du. His loss hvis du ikke hører noe.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #4 Skrevet 2. november 2009 Takk for et fint svar anonym 22.21 :-) Uff, føler meg så utrolig dum. og det er så ulikt meg å gjøre slikt.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #5 Skrevet 2. november 2009 Jeg vil ikke ringe, for jeg vil ikke være enda mer påtrengende.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #6 Skrevet 2. november 2009 "Ring han å spørr?????" Eh nei, det er vel ikke nødvendig. La det fare. Men ikke føl deg dum pga dette i det hele tatt!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #7 Skrevet 2. november 2009 Tenk om han var ute på byn og evt sletta mldinge, tenkte at han skulle ta kontakt på lørdag, men turte ikke/glemte det bort og nå tørr han jo iallefall ikek fordi nå har det jo gått sååå mange dager siden at kanskje du har glemt det..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2009 #8 Skrevet 2. november 2009 Takk for hyggelige svar:-) Da puster jeg litt lettet ut og prøver å ikke bry meg om det. Uff, første og siste gangen jeg prøver meg på en "booty call" !!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2009 #9 Skrevet 3. november 2009 Hmmm..du har nok blitt lurt. Men ikke føl deg dum, sjangser må man ta her i livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå