Gå til innhold

Hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei på 9 mnd som er helt grei å legge. Problemet er at hu våkner minimum 5 ganger hver natt. Har prøvd å la henne grine, da holder hu gjerne på i flere timer og det blir mer og mer intenst. Har prøvd å gi

mat, men hu spiser som regel bare 60 ml også vil hu ikke ha mer. Bleieskift, trøsting, sang, osv osv. Men uansett hver bidige kveld og natt så våkner hu mange ganger og griner og virkelig holder leven. Tror hu vil leke eller bare ha selskap, men hu må jo få litt søvn hu og. For hu sover nesten ikke på dagtid. Hu nekter å sove på dagtid og greit nok for hu er blid og fornøyd. Men nå er jeg helt utslitt.

Tips mottas med stooor takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

t.skjorte som lukter mamma i sengen???

Sitte ved siden av sengen og legge henne hver gang hun reiser seg, ikke snakke, ikke dikke bare være der.. Etterhver flytte seg lenger fra sengen?

Ørepropper???

Skrevet

Har prøvd å legge ned hver gang hu reiste seg. Tenkte at det ville bli bedre etterhvert. Første dagen vi prøvde dette holdt vi på i 3 timer. Andre dagen samme. Og det tok fra 2,5 til 4 timer hver dag i 3 uker. Da orket jeg rett og slett ikke mer. Hu har lukter fra mamma og pappa i senga si, og hu holder på likedan om hu sover med oss.

Begynner å lure på om hu har ADHD eller noe som gjør at hu er sånn. Hu har vært vanskelig med søvn siden hu var 3,5 mnd ca. Hver metode har vi prøvd minimum 2 uker. Men det som er det det at hu våkner så mange ganger i løpet av natten og på dagtid er vi skikkelig heldige om hu sover 30 min.

Blir bekymra og utrolig sliten av dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...