Gå til innhold

Hvordan går man frem ang hjemmefødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan man går frem ang dette? Skal jeg bare snakke med JM osv da? Og hvordan fungerer det,kommer det JM hjem til meg når fødselen starter å slikt da? Hehe :-) Jeg er helt grønn på dette område,men leste en annen tråd her inne om ei som skulle føde hjemme. Å det hørtes sååå deilig ut! Men når da evt fødsel starter,ringer jeg da sykehuset å får en JM hjem?? Hehe :)

Sist fødsel var helt ukomplisert,å jeg klarte meg helt fint uten noe som helst form for smertestillende! Men - når jenta mi var ute,så var det litt mer komplisert.. Hun sleit med å puste, å hadde flere "skavanker". Hun er utviklingshemmet, er født med ganespalte,klumpfot,feil stilling på hender. ++ .. Var mye som var galt med henne dessverre :\ men ting er jo mye bedre nå! Utenom at hun er veldig etter i utvikling osv. Men har dette noe å si på om jeg kan føde hjemme nå? Lille gutt i magen skal jo være helt frisk å fin ettersom alle UL sier! Vært på rikshospitalet flere ganger også for kontroll, å blir jo også fulgt opp ekstra godt her hjemme nå :-) Er på kontroll hver uke nå fremover..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...