Gå til innhold

Tatt vaksine i dag...Noe jeg burde vært bekymret for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker ikke noe spesielt ennå...

Men har hatt sinnsykt vondt i hånden de tok vaksinen i...Fungerer overhodet ikke til noe annet enn å sitte stille med.

Ellers merker jeg at blir fort svimmel...

Er 18 uker på vei å har hatt en del småkynnere et par timer men den lille er inne i en stor vokseperiode nå så jeg tenker ikke så mye over det..

Ellers er jeg stiv å vond i hele siden der jeg ble stukket.

Men etter vaksinen har jeg hatt noe som minner om slimbånd etter jeg har vært på do å tisset...

Har vært gjennom en UVI som jeg har vært ferdig me siden forrige søndag å jeg har ellers ingen plager ellers så langt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann,

ikke bekymre deg. Dette går fint. Flott du har tatt vaksinen, jeg er overbevist om at det er det beste etter å ha lest og hørt på anbefalinger...

Jeg hadde dritvondt i armen noen dager, men fin nå!

Bare vær glad det er gjort, og hold deg unna smittekilder en ukes tid, da skal du være ganske safe:-)

Skrevet

Du bør vere obs på at gravide lettere får bivirkninger av vaksinen enn "friske", og det er ikke uvanlig med influensasymptomer og feber i 2-3 dager etter du har tatt den. Men farlig er det jo ikke da. Vondt i armen tror eg mange får i en eller annen grad, men det er nok ikke farlig det heller.

Evt. senvirkninger på barnet vil du nok ikke se før om mange år, men forhåpentligvis er vaksinen ufarlig.

Skrevet

Hadde også veldig vondt i armen dagene etter. Var også kjemperød og hoven, men har hørt det er flere gravide som har opplevd det. Jeg tok vaksina på torsdag og er mye bedre i armen nå :o)

Skrevet

Styggvondt i armen her også etter å ha tatt vaksinen, ble kvalm fordi det var vondt. Så tok jeg til vettet og tok paracet og det hjalp på smertene i armen (og etterhver som jeg fikk de influensalignende symptomene hjalp de også på hodepine og halsvondt.)

Legen min har forsikret meg at inntil 6 paracet om dagen hvis man har vondt et sted er helt uproblematisk.

Skrevet

Jeg tok vaksinen for en uke siden og fikk feber og hodepine som varte et par dager. Også hadde jeg veldig vondt i armen, men alt har gått over nå:)

Skrevet

Jeg tok vaksinen fredagen, eneste bivirkningen jeg fikk var øm i armen..

Det er alt :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...