Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 2. november 2009 #1 Skrevet 2. november 2009 jeg fant ut i dag at jeg er gravid igjen. fødte for snart 8 mnd siden på fredrikstd. har sikklig dårlig erfaring derfra. kom inn med rier i uke 32+6 og fødte ikke før i uke 36 i følge dem. fikk ultralyd i uke 32 og da viste jeg klare tegn til å være i uke 38.som var mine beregninger.mye fram og tilbake der.gikk med rier hvert 5 min og 4 cm åpning i 4 uker nesten.jeg fikk ikke lov av sykehuset å føde før.hadde jeg ikke født når jeg fødte så hadde hun dødd. så jeg lurer på åssen det er på a hus, for jeg har ikke så mye lyst til å føde på fredrikstad igjen.
Anne:-D Skrevet 2. november 2009 #2 Skrevet 2. november 2009 Gratulerer med ny graviditet :-) Jeg fødte på A-hus i april i år. Veldig fornøyd med sykehuset. Nytt og fint og veldig hyggelige ansatte. Følte meg veldig godt tatt vare på både før, under og etter fødselen. Det er et bittelite barselhotell (8 rom tror jeg) der i tillegg til vanlig barsel. Vi bodde der, det var veldig fint for da fikk jeg enerom og far kunne bo der sammen med meg og babyen.
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 2. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2009 takk. da tror jeg vi kommer til å søke der.
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 3. november 2009 #4 Skrevet 3. november 2009 Heisann. Jeg bor i Østfold. Men pga så mye rykter ang Fredrikstad sykehus ville jeg ikke føde der. Så jeg søkte meg til A hus veldig tidlig i graviditeten. Jeg fødte der i Januar i år og var veldig fornøyd. Jeg hadde keisersnitt der. Alle var hyggelige og rommene var bra. Jeg vil anbefale deg å søke dit så fort som mulig hvis du bor i et annet fylke.
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 3. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2009 jeg bor i askim så har ikke så lang vei til a hus.snakka med legen i går og han ba meg tenke på å søke dit. får håpe jeg får plass der.orker ikke gå i flere måneder mad angst for å føde i fredrikstad igjen. det er godt å høre at de som har vært på a hus har bare positive erfaringer.
Svale <3 Skrevet 3. november 2009 #6 Skrevet 3. november 2009 Har bare positive erfaringer fra Ahus Kjempebra sykehus!
Gjest Skrevet 4. november 2009 #7 Skrevet 4. november 2009 Gratulerer med ny baby i magen:) Jeg fødte på a-hus i desember i fjor - og var veldig fornøyd med sykehuset i forbindelse med fødsel. Hadde noen dårlige opplevelser med sykehuset under graviditeten, men etter vannavgang så har jeg bare skryt å komme med. Utrolig hyggelige og proffe folk som jobber der - og sykehuset i seg selv er jo superfint! Jeg lå nesten 3 døgn på sykehuset før fødsel, både på obs.post og deretter nesten 20 timer på fødestua - så endte det med hasteks - og jeg hadde 5 dager på barsel - så tror jeg har testet det som er av fasiliteter der:) Og jeg anbefaler a-hus!
Mamma til BA08 og K10 Skrevet 4. november 2009 #8 Skrevet 4. november 2009 Jeg fødte på ahus i desember 08. Er kjempefornøyd. Var innom et par ganger noen uker før fødsel pga magesmerter og ble tatt alvorlig med en gang. Ble fulgt veldig bra opp når fødselen startet. Hadde en rask og dramatisk fødsel. Lillemann ble tatt med sugekopp. Hadde jeg ikke hatt full åpning og pressrier og han lå så langt nede hadde det blitt hasteks. Ble født med knute på navlestrengen og strengen en gang rundt halsen. Selv om det var dramatisk følte jeg meg hele tiden trygg. Leger og jordmødre var helt supre når det sto på som verst. Selv om de ikke hadde tid til å informere så veldig om hva som skjedde på det verste så følte jeg at vi var i de beste hender. Kan absolutt anbefale Ahus!
Xmas-magic Skrevet 5. november 2009 #9 Skrevet 5. november 2009 Fødte på AHUS for 17 dager siden og er kjempefornøyd! Fødte der med de to første også i 2004 og 2005. Ble satt i gang pga svangerskapsforgiftning, og var to dager på Observasjon før fødsel. Ble fulgt opp skikkelig bra, av utrolig hyggelige jordmødre og leger!! Og endte tilslutt opp med en drømmefødsel i vann! Anbefaler absolutt dette sykehuset!!
Kliko Skrevet 5. november 2009 #10 Skrevet 5. november 2009 Gratulerer masse med ny graviditet! Jeg bor selv i Båstad, og har erfaring med både ahus ( fødsel) og Frekdrikstad sykehus ( barneavd). Var utrolig fornøy me ahus når jeg fødte der. Følte jeg ble godt vare på uder hele oppholdet. De hørte på meg under fødselen, og trøstet mye ( jeg var livredd og trodde jeg skulle dø). Derfor satt det en jordmor hos meg hele tiden, så var alri uten noe personal på rommet ( noe som trøstet veldig). Strålende fornøyd! På fredrikstad sykehus var jeg jo bare på barneavd når Elias var 7 mnd. Var mer fornøyd med barne avd. der i forhold til den på ahus, men det spiller jo ingen rolle for du kommer jo "bare" til å være på føden og barsel. Masse lykke til videre med graviditeten =)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 heisann Jeg sitter her på A-hus, "barselhotellet" og kan ikke få rost dem som jobber her nok! Helt fantastiske alle sammen, både på føden og her på barsel! Angrer ikke et sekund på at jeg valgte a-hus fremfor ullevål denne gangen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå